اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است
اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است

    معاون امور شعب استان ها طی سفر به گلستان از شعب استان بازدید و پس از ابلاغ پیام حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها به دیدار و گفتگو با همکاران مستقر در شعب پرداخت و اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه […]

 

 

معاون امور شعب استان ها طی سفر به گلستان از شعب استان بازدید و پس از ابلاغ پیام حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها به دیدار و گفتگو با همکاران مستقر در شعب پرداخت و اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای ضرورت است.
مس فروش افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.
وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در ٩ ماهه سال جاری و با عنایت به اهمیت سلامت کارکنان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران و حفظ سلامت آنها به تبیین اهداف طرح های جاری بانک از جمله طرح انگیزشی جذب منابع (برنامه ١٠٠ روزه پایانی بانک در سال ٩٩) و دوره سوم طرح توسعه خدمات بانکداری الکترونیک توسط گروه پیشاهنگ و همچنین طرح افزایش درآمدهای کارمزدی غیر مشاع بانک در بخش خدمات پرداخته و راهنمایی لازم در خصوص دقت در افتتاح حساب و احراز هویت کامل مشتری نمودند و با توجه به حساسیت درگاه های پرداخت تأکیدات لازم در مورد چگونگی اختصاص درگاههای IPG به همکاران دادند.

 


بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد

سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران با همراهي يوسف نجدي مدير امور استان‌هاي اين بانک در سفري دو روزه به استان آذربايجان شرقي ضمن بازديد تعدادي از شعب استان با همکاران ستادي استان نيز ديدار كردند.
توکلی ضمن تشکر و قدردانی از مديريت و کاركنان استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه بانك علي‌رغم دارا بودن محدوديت‌هايي مانند امكان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپرده‌ها كه يك بانك قرض‌الحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سال‌هاي گذشته به رشد منابع قابل قبولي دست يابد كه نشان از همت بالاي همكاران بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در سراسر كشورمان دارد.
وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه را از اهداف و اولویت‌هاي بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربايجان شرقي از نظر اقتصادي داراي ظرفيت‌هاي بالايي است و بايد تلاش شود تا سهم بيشتري از بازارهاي هدف را جذب کند.
نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های مدير شعب استان آذربايجان شرقي و ساير همکاران اين استان، بانک مهر ايران را در مسير تبديل شدن به بانکي تمام هوشمند توصيف كرد و مؤلفه‌هاي اين هدف را مشتريان بانك، زيرساخت‌ها و منابع انساني دانسته و بر لزوم تقويت آن‌ها تأكيد كرد.


بهره‌مندی ۹۶۰ پرونده از قانون تسهیل بدهی در بانک توسعه تعاون

بیش از ۹۶۰ پرونده مربوط به مطالبات غیر جاری تاکنون بر اساس قانون تسهیل بدهی بدهکاران شبکه بانکی در بانک توسعه تعاون بررسی‌شده و مشمول بخشودگی تشخیص داده‌ شده‌اند.
رئیس هیات مدیره بانک در تشریح جزئیات اجرای قانون تسهیل بدهی بدهکاران شبکه بانکی در بانک توسعه تعاون گفت: این قانون ۱۷ دی‌ماه سال گذشته از سوی بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ و بر اساس آن مهلت تسویه بدهی اعلام‌شده برای مشمولان تا پایان آذرماه سال ۱۳۹۹ تعیین شد. پیرو این ابلاغ به تمامی واحدهای ستادی و اجرایی در بانک توسعه تعاون الزام شد تا پرونده‌ها را بررسی و مشمولان قانون را شناسایی کنند.
سید باقر فتاحی بابیان این‌که برای اجرای این قانون، فهرست مشمولان از سوی بانک‌ها باید در سامانه بانک مرکزی ثبت شود، گفت: پس از تأیید بانک مرکزی است که می‌توان مشمولان معرفی‌شده را از استمهال برخوردار کرد بنابراین به منظور افزایش سرعت و دقت در اجرای قانون، فهرست همه متقاضیانی برای انجام محاسبات به واحد بازرسی بانک ارسال شد. از مجموع پرونده‌های ثبت‌شده توسط بانک توسعه تعاون در سامانه بانک مرکزی، ۹۶۲ پرونده تأیید شد که برای اجرای قانون پرونده‌های مورد تأیید به شعب استان‌ها عودت داده شد.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در پایان تصریح کرد: این بانک ضمن اجرای دقیق مصوبات بالادستی در اجرای تعهدات و ارائه خدمات و نقش‌آفرینی در طرح‌های بزرگ ملی و اقتصادی همواره از پیشگامان نظام بانکی است.

تأکید معاون شعب بانک ملی ایران بر ارائه خدمت صادقانه به مشتریان

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران بر لزوم ارائه خدمت صادقانه به مشتریان تأکید کرد.
حسن مونسان در بازدید از شعبه جزیره خارک با قدردانی از تلاش کارکنان این شعبه به جهت کسب رتبه برتر کشوری، لزوم تلاش برای بهره گیری از توان علمی و عملیاتی موجود برای نیل به اهداف عالی بانک را یادآور شد و افزود: بانک ملی ایران مبنای ملی و مردمی دارد و از این رو همه اقدامات ما باید در راستای حفظ منافع کشور و مردم باشد.
مونسان در این دیدار با تاکید بر آمادگی بانک ملی ایران برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی، به شرایط و ضوابط حاکم بر نظام بانکی و نیز مقررات ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و شرکت‌های تابعه وزارت نفت را مشتری استراتژیک بانک خواند.
وی افزود: بانک ملی ایران ظرفیت‌های بسیاری را در اختیار فعالان اقتصادی در حوزه بانکداری قرار داده و این آمادگی را دارد که با ظرفیت صددرصدی خدمات بانکی با کیفیت و قدرتمندی را به شرکت ملی نفتکش ایران ارائه کند.
همچنین مونسان در دیدار با ابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز و محمد نوروزی فرد معاون مدیر مجتمع شرکت پایانه های نفتی خارک، در خصوص توسعه همکاری های فی مابین گفت و گو و بر آمادگی بانک ملی ایران جهت ارائه هرگونه خدمات بانکی به کارکنان آن شرکت تاکید کرد.