تفکر بانکداری حرفه‌ای در بانک دی جاری  شده است
تفکر بانکداری حرفه‌ای در بانک دی جاری  شده است

رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره بانک دی با تأکید بر این که تفکر بانکداری حرفه‌ای در این بانک جاری شده است، گفت: کیفیت در خدمات، شفافیت در فعالیت و اثربخشی اقدامات، نتیجه قطعی بانکداری حرفه‌ای است. طاهری در نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک دی با بیان این که امروز این بانک به خوبی توانسته […]

رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره بانک دی با تأکید بر این که تفکر بانکداری حرفه‌ای در این بانک جاری شده است، گفت: کیفیت در خدمات، شفافیت در فعالیت و اثربخشی اقدامات، نتیجه قطعی بانکداری حرفه‌ای است.

طاهری در نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک دی با بیان این که امروز این بانک به خوبی توانسته چالش‌ها را مدیریت کرده و در آستانه جهش قرار بگیرد، توجه بیش از پیش به مشتری و جلب اعتماد آن را برای یک بانک حرفه‌ای الزامی خواند و افزود: اگر خدمات متناسب با نیاز مشتری تعریف و ارائه شود، بخش قابل توجهی از پروژه بانکداری حرفه‌ای محقق خواهد شد.

وی طراحی و پیاده‌سازی برنامه عملیاتی، تغییر ساختارها با هدف جلب رضایت همه ذی‌نفعان، سودآوری همه بخش‌ها و بهینه‌سازی فرایندها با خلق ارزش‌های پایدار را از مضامین استراتژیک بانک دی خواند و با تأکید بر این که حرکت در مدار این استراتژی می‌تواند بانک را به نقطه مطلوب خود برساند، خاطرنشان کرد: بودجه‌ریزی دقیق، تمرکز بر بانکداری خرد و همراستاسازی شرکت‌های وابسته نیز در این مسیر الزامی است.

عضو هیئت‌مدیره بانک دی همچنین با قدردانی از زحمات همه کارکنان بانک، آنها را به تلاش هر چه بیشتر برای تقویت برند بانک دی دعوت کرد و گفت: بدون تردید هر چه زمان می‌گذرد، با پیاده‌سازی فرایندهای حرفه‌ای تعریف‌شده، بانک دی جایگاه واقعی خود را در نظام بانکی پیدا خواهد کرد.

طاهری همچنین با تأکید بر لزوم چابک‌سازی سازمان و حذف بروکراسی‌های پیچیده اداری، دیجیتالی کردن فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های جدید برای کوتاه کردن فرایندها را خواستار شد و گفت: بانکداری دیجیتال، آینده قطعیِ در انتظار ماست و بانک دی نیز باید با دقت و سرعت در این مسیر حرکت کند.

تاكيد‭ ‬معاون‭ ‬بانك‭ ‬ملي‭ ‬ايران‭ ‬بر‭ ‬ضرورت‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬نيازهاي‭ ‬مشتريان

معاون شعب بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع ارزان‌قیمت و توسعه درآمدهای مشاع و غیرمشاع از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک است.

همزمان با سومین روز سفر حسن مونسان به هرمزگان، دومین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با حضور همکاران استان های کشور به صورت وبینار برگزار شد.

مونسان در این جلسه که فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک، عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان هرمزگان، کارشناسان معاونت شعب و دیگر مسئولان و اعضای ستاد پیگیری اهداف و برنامه های عملیاتی استان ها حضور داشتند، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصاد عنوان کرد.

وی در ادامه گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه، اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار عنوان کرد و گفت: آگاهی، دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجام امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.

معاون شعب بانک از همکاران خواست عملکرد خود را معطوف به ارائه همه خدمات بانکی به مشتریان کنند و در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی هوشمندانه عمل شود.

ثبت‭ ‬نام‭ ‬متقاضيان‭ ‬آزمون‭ ‬استخدامي‭ ‬بانك‭ ‬تجارت‭ ‬آغاز‭ ‬شد

ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری آغاز شد.

این بانک به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری بر اساس ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را در تمامی استان های کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد « قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی » استخدام می کند.

بر همین اساس فرآیند ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی از ساعت ۸ صبح شنبه مورخ ۲ اسفند ماه لغایت ساعت ۲۴ جمعه مورخ ‏۸ اسفند سال جاری از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش کشور(لینک) انجام می‌شود.

حمايت‭ ‬۲۶۷ميلياردي‭ ‬بانك‭ ‬كشاورزي‭ ‬از‭ ‬بزرگ‭ ‬ترين‭ ‬كارخانه‭ ‬توليد‭ ‬كنسرو‭ ‬ماهي‭ ‬

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ ۲۶۷میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی مجتمع ساحل صید کنارک (برند تحفه )نقش موثری در حمایت از تولید ،صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

ادیب زاده مدیر عامل شرکت ساحل صید کنارک با تاکید بر حمایت ۲۶۷میلیاردی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این مجموعه در راستای تکمیل زنجیره ارزش،  بی نیازی کارخانه از واردات قوطی و افزایش ارزش افزوده و بهره وری ،به راه اندازی کارخانه قوطی سازی اشاره کرد .

این گزارش می افزاید: محصولات این واحد تولیدی در قالب سه گروه ساده، طعم دار و ترکیبی شامل انواع سالاد و خوراک دریایی با بسته بندی های فلزی، شیشه ای و پاکتی در سراسر کشورتوزیع و به فروش می رسد.