سیاست کاهش قیمت حمل و نقل و افزایش سهم ترانزیت پیگیری می شود
سیاست کاهش قیمت حمل و نقل و افزایش سهم ترانزیت پیگیری می شود

      وزیر راه و شهرسازی در دهمین نشست شورای حمل و نقل و لجستیک بر پیگیری سیاست کاهش قیمت حمل و نقل و افزایش سهم ترانزیت، تاکید کرد. محمد اسلامی در دهمین نشست شورای حمل و نقل و لجستیک در سال ۹۹ که در ساختمان دادمان و با تمامی مدیران عامل شرکت ها […]

 

 

 

وزیر راه و شهرسازی در دهمین نشست شورای حمل و نقل و لجستیک بر پیگیری سیاست کاهش قیمت حمل و نقل و افزایش سهم ترانزیت، تاکید کرد.
محمد اسلامی در دهمین نشست شورای حمل و نقل و لجستیک در سال ۹۹ که در ساختمان دادمان و با تمامی مدیران عامل شرکت ها و سازمان های حمل و نقل به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از انجام اقدامات مهم در سیستان و بلوچستان، منطقه چابهار، گفت: اقدامات بازآفرینی شهری بعد از ۴۰ سال در چابهار و در این دوره، بسیار حائز اهمیت بود و رضایت مردم را به دنبال داشت که باید این رویکرد دنبال شود.وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اقدامات و حوزه مسئولیت وزارت راه و شهرسازی، تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد و بهبود در عملکرد، رضایت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، بر افزایش بهره وری در نظام حمل و نقل و لجستیک تاکید کرد.
عضو کابینه دولت دوازدهم بر رعایت سه نکته کلیدی در نظام حمل و نقل و لجستیک تاکید کرد و افزود: توسعه همه جانبه زیرساخت ها با ارایه کیفی و سپردن پروژه ها به کارآمدان، پاسخگوبودن و رسیدگی به امور مردم و ارایه گزارشی از اقدامات و رویکردهای شرکت ها و سازمان ها در ایام کرونا و ارایه گزارش به رییس جمهور و مقام معظم رهبری در دستورکار قرار بگیرد.
اسلامی درباره توسعه همه جانبه زیرساخت ها و اجرای باکیفیت آنها، توضیح داد: اجرای قاطعانه و مستحکم پروژه های زیرساختی مدنظر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد. پذیرفته نیست که برخی پروژه ها تا ۲۴ سال یا کمتر از آن به طول انجامیده و تکمیل نشده باشد. هیچکدام از پروژه ها نباید زمانبندی بیش از ۴۰ ماه داشته باشند، زیرا همواره برای انجام پروژه های زیرساختی منابع در اختیار بوده است.
وی بار دیگر بر جلب رضایت مردمی از انجام پروژه ها تاکید کرد و خطاب به مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه تحت مسئولیت خود، گفت: هم اکنون سرفصل ها و منابع مختلف برای انجام پروژه ها تعریف شده است که باید از طریق آنها منابع انجام و تکمیل پروژه ها تامین شود و نباید در انجام پروژه‏های زیرساختی تنها به ردیف بودجه بسنده کرد.