اتابک: سیر اداری برای فعالان اقتصادی چابهار تسهیل می‌شود
اتابک: سیر اداری برای فعالان اقتصادی چابهار تسهیل می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با قدردانی از فعالان اقتصادی بابت اشتغال‌زایی در چابهار گفت: تلاش می‌کنیم موانع موجود را با هم و در کنار هم حل کنیم؛ در این راستا سیر اداری را برای فعالان اقتصادی تسهیل خواهیم کرد.

محمد اتابک در نشست با فعالین اقتصادی جنوب استان سیستان و بلوچستان در بندر چابهار با تاکید بر اینکه عزم دولت چهاردهم برای آبادانی چابهار دوچندان است، گفت: قدردان فعالان اقتصادی بابت اشتغال‌زایی در این منطقه هستیم و تلاش خواهیم کرد موانع موجود را با هم و در کنار هم حل کنیم.

وزیر صمت افزود: با تمام توان تلاش می‌کنیم سیر اداری را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم.

اتابک گفت: تولید برای کشور مزیت‌های فراوانی دارد و نیاز است حامی تولید باشیم بنابراین نگاه ما به تولید استراتژیک است و در این مسیر کمیته‌های راهبردی باید فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما این است که توجه ویژه به بخش خصوصی داشته باشیم و در این راستا از فعالان اقتصادی که آمادگی دارند درخواست داریم رزومه تجاری خود را برای رونق تجارت با بازار دیگر کشورها به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان تحویل دهند تا بررسی اولیه انجام و این حوزه فعال‌تر از قبل شود.

اتابک گفت: استان سیستان و بلوچستان در حوزه صنعت و تجارت در میانگین کشوری جایگاه قابل قبولی دارد اما در حوزه معدن باید زنجیره کامل آن مدیریت و اجرایی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز در سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب کارگاه‌های تولیدی در حال احداث است اما نیازمند بازنگری و تسریع خیلی از موارد وجود دارد که در این مسیر همکارانم در وزارت صمت را در برهه‌های مختلف برای بازدید و بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها به استان اعزام خواهیم کرد.