برای پنجمین سال پیاپی هسته گزینش بانک ملت، هسته گزینش برتر شبکه بانکی کشور شد
برای پنجمین سال پیاپی هسته گزینش بانک ملت، هسته گزینش برتر شبکه بانکی کشور شد

    براساس بازرسی‌های ادواری سالیانه هیات مرکزی گزینش بانک ها از هسته های گزینش شبکه بانکی، هسته گزینش بانک ملت با کسب امتیاز کامل، برای پنجمین سال پیاپی از سال ۹۵ تاکنون، به عنوان هسته برتر گزینش شبکه بانکی انتخاب شد. این بازرسی، هسته ها را از ابعاد مختلف در حدود۵۲ بند، از جمله […]

 

 

براساس بازرسی‌های ادواری سالیانه هیات مرکزی گزینش بانک ها از هسته های گزینش شبکه بانکی، هسته گزینش بانک ملت با کسب امتیاز کامل، برای پنجمین سال پیاپی از سال ۹۵ تاکنون، به عنوان هسته برتر گزینش شبکه بانکی انتخاب شد.
این بازرسی، هسته ها را از ابعاد مختلف در حدود۵۲ بند، از جمله رعایت دستورالعمل‌ها، ضوابط، قانون،آیین‌نامه، شیوه‌های تحقیق، مصاحبه و… مورد ارزیابی قرار می‌دهد که هسته گزینش بانک ملت در تمامی محورها موفق به کسب نمره کامل شده است. بر اساس این گزارش، هیات مرکزی گزینش بانک ها همزمان با سالروز تشکیل نهاد مقدس گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، در جلسه ای با حضور دکتر نجارزاده معاون بانک مرکزی و دبیر هیات مرکزی گزینش بانک ها، صالحی مدیر دبیرخانه هیات مرکزی گزینش بانک ها و مدیران هسته های گزینش شبکه بانکی، با اهدای تندیس و لوح سپاس، از امیرعلی کوشکی مدیر هسته گزینش بانک ملت تجلیل کرد. کوشکی همچنین به عنوان مدیر برتر گزینش شبکه بانکی از طرف هیات مرکزی گزینش بانک ها به هیات عالی گزینش کشور معرفی شد. هیات عالی گزینش کشور نیز از هسته های گزینش برتر سراسر کشور از جمله هسته گزینش بانک ملت با حضور دکتر شهبازی نماینده رییس جمهوری و دبیر هیات عالی گزینش، دکتر شمس مشاور دبیرهیات عالی گزینش، خان کرمی مدیر حراست نهاد ریاست جمهوری، صادقی معاون توسعه دبیرخانه هیات عالی گزینش، حجت الاسلام رضایی رییس مرکز آموزش و پژوهش دبیرخانه هیات عالی گزینش و مدیران هسته های گزینش برتر سایر وزارتخانه ها، قدردانی کرد. امیرعلی کوشکی مدیر هسته گزینش، کسب این موفقیت را نتیجه حمایت مدیران ارشد و همراهی سایر مدیران همچنین اعضای هسته گزینش و کارکنان متعهد گزینش بانک ملت در سراسر کشور و نتیجه تلاش تیمی و انسجام درونی گزینش خواند. به گفته وی، مزیت رقابتی گزینش بانک ملت، وجود گزینشگران فعال، دلسوز ، خدوم و بااخلاص این بانک است.

 


رسالت بانک مسکن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است

دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن به رسالت بانک مسکن در حمایت از اقشار آسیب پذیر اشاره کردو گفت:طرح اقدام ملی می تواند در تحقق این امر مهم و تامین مسکن اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بسیار موثر باشد در همایش روسای شعب بانک مسکن استان کردستان ،دکتر محمود شایان که به صورت مجازی در این همایش حضور داشت ضمن تبریک ۸۲ سالروز تاسیس بانک مسکن به کارکنان استان کردستان گفت: نیروی انسانی رکن اصلی توسعه هر سازمانی است و تمام تلاش ما تامین سلامت و آسایش و آرامش نیروی انسانی جهت ارائه خدمات ممتاز به آحاد جامعه است. وی کارکنان استان را به رعایت تمامی دستورالعملهای بانک در راستای مبارزه با پولشویی دعوت کرد و ابراز داشت: تمامی کارکنان می باید مبارزه با پولشویی را در راستای اجرای قانون جدی بگیرند و در کنار ارائه خدمات به مشتریان،ضوابط ،مقررات و دستورالعمل ها را کاملا رعایت کنند. شایان همچنین به اجرای طرح اقدام ملی در راستای توسعه بخش مسکن و حمایت از اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و ابراز داشت: رسالت بانک مسکن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و طرح اقدام ملی می تواند در تحقق این امر مهم و تامین مسکن اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بسیار موثر باشد پس می باید با تمام توان و بصورت جهادی در اجرای طرح اقدام ملی تلاش کنیم. وی همچنین به آموزش کارکنان در راستای توانمندسازی شغلی آنان تصریح کرد و گفت: دربحث آموزش کارکنان هدف به روز کردن دانش شغلی کارکنان و آشنایی آنان با علم روز بانکداری است که می بایست این موضوع مهم بسیار جدی گرفته شود.