تخصیص سوخت به تراکتورهای پلاک گذاری شده دردسر ساز شد
تخصیص سوخت به تراکتورهای پلاک گذاری شده دردسر ساز شد

مشاور نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: با ساماندهی رانندگان تراکتور، سوخت بر مبنای پروانه صنفی و فعالیت هر تراکتور باید تخصیص داده شود. مشاور نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به آخرین جزئیات سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت الزاماتی همچون پلاک گذاری تراکتور و بحث بیمه […]

مشاور نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: با ساماندهی رانندگان تراکتور، سوخت بر مبنای پروانه صنفی و فعالیت هر تراکتور باید تخصیص داده شود.
مشاور نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به آخرین جزئیات سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت الزاماتی همچون پلاک گذاری تراکتور و بحث بیمه را به همراه دارد که به دلیل آنکه بخشی از تراکتورها از رده خارج شدند، نمی‌توانند پلاک گذاری یا بیمه شوند.
مشاور نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ادامه داد: با توجه به عدم‌حمایت از بخش مکانیزاسیون، بدون تردید در خصوص حمایت سوخت با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شویم، کما اینکه در شرایط کنونی اعتراض‌های زیادی در سراسر کشور داریم؛ چرا که به سبب پلاک‌گذاری نشدن تراکتور، کشاورز باید هزینه هنگفتی برای بیمه، استهلاک و تعویض بدهد که عملا رغبتی به این‌ کار ندارد.