خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی
خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۹۵ در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، “تنخواه کارت رفاه” است. این خدمت […]

ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.
یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال ۱۳۹۵ در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، “تنخواه کارت رفاه” است. این خدمت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک، تداوم ارائه خدمات موثر و روزآمد و جلب رضایت مشتریان حقوقی، ارائه شده است.
این کارت صرفاً ویژه مشتریان حقوقی است و از طریق آن ها به افراد مورد نظر (کارپرداز) تحویل می شود. کارپردازان می توانند با استفاده از این کارت ها، نقدینگی خود را مدیریت کنند و تا سقف مبلغ تعیین شده، از تمامی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و… بهره مند شوند.
به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از این خدمت، امکان دریافت گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شده است. گزارش‌های مذکور با زیر منوی‌های”گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی”، “دریافت مانده محدودیت کارت” و “دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی” و ” دریافت ریزتراکنش کارت با شماره پیگیری ” در سامانه یاد شده آماده بهره برداری است.