روحيه بسيجي، صنعت هوانوردي را سرپانگه داشته است
روحيه بسيجي، صنعت هوانوردي را سرپانگه داشته است

سرپرست سازمان هواپيمايي کشوري گفت: متخصصان صنعت هوانوردي با بهره مندي از روحيه بسيجي توفيقات بسياري در سرا پا نگهداشتن اين صنعت داشته‌اند و امروز خوشبختانه در حوزه تعمير و نگهداري هواپيما و نصب و راه‌اندازي و نگهداري و تعمير سيستم‌هاي راداري، ارتباطي و ناوبري مستقل هستيم. سياوش امیرمکری در آیین تکريم و معارفه فرمانده […]

سرپرست سازمان هواپيمايي کشوري گفت: متخصصان صنعت هوانوردي با بهره مندي از روحيه بسيجي توفيقات بسياري در سرا پا نگهداشتن اين صنعت داشته‌اند و امروز خوشبختانه در حوزه تعمير و نگهداري هواپيما و نصب و راه‌اندازي و نگهداري و تعمير سيستم‌هاي راداري، ارتباطي و ناوبري مستقل هستيم.
سياوش امیرمکری در آیین تکريم و معارفه فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها که با حضور سرهنگ تیموری فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران و سرهنگ افشاری فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و درود بر روح امام(ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به ویژه سردار سلیمانی، از صنعت هوانوردی به عنوان یک زنجیره یاد کرد.
وي عنوان کرد: صنعت شامل بخش‌های مختلفی چون سیاستگذاری و حاکمیتی می‌شود که در راس آن سازمان هواپیمایی و پس از آن فرودگاه‌ها و ارائه دهنده سرویس‌های هوانوردی، شرکت‌های هواپیمایی، ارائه دهنده خدمات فرودگاهي و شركت‌هاي تعمير و نگهداري هواپيما عمده بازيگران صنعت هوانوردي هستند.
وی اظهار داشت: صنعت هوانوردی یک خانواده بزرگ و کاملا تخصصی است و کسانی که در اين صنعت با وجود همه تحریم‌ها و ناملایمات فعالیت کردند، ثابت کردند که امروز روی پای خود ایستاده‌اند و پیشرفت‌های خوبی را در این صنعت رقم زده‌اند.
وی گفت: متخصصان صنعت هوانوردی با بهره‌مندی از روحیه بسیجی توفیقات بسیاری در سراپانگه داشتن این صنعت داشته‌اند و امروز خوشبختانه در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما و نصب و راهاندازی و نگهداری و تعمیر سيستم‌هاي راداری، نظارتی و ناوبری مستقل هستیم.
وی ادامه داد: متخصصان ما با روحیه بسیجی شبانه روز کار کردند تا چرخه صنعت از حرکت نایستد و امروز سیستم‌های پیشرفته هوانوردی توسط همین بسیجیان متخصص راه‌اندازی و نصب می‌شود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به فرمان امام( ره) در خصوص تشکیل بسیج گفت: در ابتدا دفاع از کشور و انقلاب و دستاوردهاي انقلاب در سرلوحه کار بسیج قرار گرفت و اما به مرور پس از خاتمه جنگ شرایطی فراهم شد که از ظرفیت بسیج در زمان بحران‌ها استفاده شود که نمونه‌اش بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله بود.
وی ادامه داد: بسیج توانسته است ماموریت خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم به ویژه در صنعت هوانوردی انجام دهد.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته که مسئولیت بسیج بر عهده آقای خواست خدایی بود، با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده سيستان و احداث یک مدرسه در منطقه محروم این استان و همچنین ارسال کمک‌های مومنانه اقدامات ارزشمندی انجام شد. امیرمکری افزود: باعث افتخار است که انتظارات از بسیج در مقام عمل برآورده شد.
وی از روحیه بسیجی وار خواست خدایی قدردانی و اظهار اميدواري کرد: فرمانده جدید مسیر را ادامه و اقدامات ارزشمندی انجام دهد.
امیرمکری انتصاب آقای خواست خدایی به مدیریت فرودگاه آبادان را دلیل تغییر در فرماندهی بسیج شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد و گفت: آقای درویش سابقه خوبی در بسیج و سپاه دارد و بسیار خوش فکر و پای کار است و امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب کارها را پیش برده و آثار خوبی برای شرکت فرودگاه‌ها به جا گذارد.
در ادامه نیز سرهنگ تیموری ضمن قدرداني از نگاه خوب و تلاش جهادی فرمانده پیشین بسیج که به پشتوانه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها  انجام شده است، گفت: خدا را برای اين نگاه خوب صنعت هوانوردی شاکرم و خوشحالم که برای ایفای مسئولیت اجتماعی از ظرفیت بسیج استفاده می‌شود.
در این مراسم خواست خدایی فرمانده  پیشین بسیج شرکت فرودگاه‌ها به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و از نگاه آقای امیرمکری به بسیج برای پیشبرد امور در این زمینه قدرداني کرد.