رونمایی از ۲۰ المان به مناسبت استقبال از بهار 
رونمایی از ۲۰ المان به مناسبت استقبال از بهار 
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت:به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز از 20 المان نوروزی در سطح شهر رونمایی خواهد شد و علاوه بر این نیز، برنامه های فرهنگی مختلفی در نقاط مختلف شهر برای شهروندان درنظرگرفته شده است.
به گزارش جمله ، جواد کیانی در خصوص اقدامات سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد:همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، برنامه های مختلفی متناسب با این ایام برای شهروندان و زائرین در سطح شهر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:یکی از اقداماتی که هر ساله توسط مدیریت شهری دنبال می شود، زیباسازی فضا شهری است که امسال باتوجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، زیباسازی فضا شهری تلفیقی از هر دو رویداد خواهد بود.
کیانی با اشاره به اینکه هرساله المان های مختلفی در سطح شهر مشهد نصب می شود افزود:تمام تلاش مدیریت شهری این است که امسال نیز همچون سنوات گذشته، نوروزی خاطره انگیز برای مردم رقم بخورد و به همین دلیل نیز ۲۰ المان نوروزی با رویکرد متفاوت و علاوه بر این نیز ۶۰ المان از سال های گذشته در سطح شهر نصب می شود.
معاون شهردار در ادامه توضیح داد:در ۶۵۰ نقطه از شهر مشهد، ۵ هزار عدد پرده های بیرقی، ۴ هزار عدد پرده ستونی، ۲۰۰ هزار متر فضا آرایی با ریسه نصب خواهد شد.علاوه بر این نیز ۶ هزار متر مربع نقاشی دیواری با موضوعات، شهدا و دفاع مقدس، بهار  و… در سطح شهر انجام شده است.
وی با بیان اینکه در سازه های اطلاع رسانی شهری نیز اکران هایی با حال و هوای نوروزی و ماه رمضان انجام می شود تصریح کرد:در این راستا ۳۰۰ بیلبورد و ۱۰۰ استرابورد در سطح شهر اکران خواهد شد.
کیانی با اشاره به برگزاری دومین رویداد جشنواره نوری در بوستان کوهسنگی توضیح داد:با توجه به استقبال شهروندان مشهدی و زائرین از این جشنواره در سال گذشته، قرار است که این رویداد متفاوت تر از سال قبل و با رویکرد جدیدتری برگزار شود و به همین منظور ۴۰ المان نوری با شاخص های متفاوت در بوستان کوهسنگی نصب می شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد همچنین گفت:برگزاری برنامه های خانواده محور، اجرا ۲۰ تئاتر نوری توسط هنرمندان، نمایش پرده آب و برگزاری جشنواره ویژه کودکان از جمله برنامه هایی است که در حاشیه جشنواره نوری در بوستان کوهسنگی برگزار می شود.
کیانی در خصوص برگزاری جشنواره هنرهای مردمی نیز افزود:این جشنواره در ۵بخش، محله محور، مونودرام یا تک نفره، نقالی و پرده خوانی ،استعدادهای نوظهور و تئاتر خانواده در سطح شهر مشهد برگزار می گردد.
وی در ادامه مطرح کرد:از دیگر اقدامات مدیریت شهری  اجرا برنامه تحویل سال است که این برنامه به صورت خانواده محور در خیابان های منتهی به حرم مطهر برگزار می شود.