
مدیر امور شعب منطقه دو کشور در نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره امور استان خراسان رضوی دغدغه مدیران این استان در تجهیز صنایع و کمک به فعالان اقتصادی به منظور رونق تولید را امری شایسته تقدیر عنوان و تاکید کرد: ریسک پذیری از ملزومات بانکداری در شرایط اقتصادی امروز کشورمان است. بیژن مقدم بیرانوند با […]
مدیر امور شعب منطقه دو کشور در نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره امور استان خراسان رضوی دغدغه مدیران این استان در تجهیز صنایع و کمک به فعالان اقتصادی به منظور رونق تولید را امری شایسته تقدیر عنوان و تاکید کرد: ریسک پذیری از ملزومات بانکداری در شرایط اقتصادی امروز کشورمان است. بیژن مقدم بیرانوند با بیان اینکه در حال حاضر با بازنشستگی خیل عظیمی از همکاران شایسته و خبره مواجهیم، افزود: این موضوع توجه بیشتر و افزایش مسئولیت پذیری دیگر همکاران با اتکا به ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص و متعهد را می طلبد.
وی خواستار حفظ حقوق بانک در انتصابات و نهایت دقت در به کارگیری کارکنان شایسته شد و ادامه داد: فرصت سوزی و اتلاف وقت از آفت های کار بانک محسوب می شوند و همکاران باید با استفاده از ظرفیت های موجود جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.
مقدم بیرانوند همچنین بر به کارگیری بازاریابی هوشمندانه علی الخصوص در جذب منابع ارزان قیمت، کسب درآمدهای مشاع و تشکیل کمیته پشتیبانی و مانع زدایی در سطح ادارات امور تاکید کرد.
همچنین حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز با اشاره به سهم ۲۵ درصدی صنعت گردشگری استان از کشور گفت: استان به دلیل شیوع بیماری کرونا از این حیث دچار خسارت هایی شد که هم اکنون نیز ادامه دارد. هر چند با شرایط سخت اقتصادی مواجه شدیم اما توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین در راستای رسالت بانک ملی ایران و با همراهی همکاران توانستیم اهداف در نظر گرفته از سوی بانک مرکزی را تا حدود زیادی در اداره امور تحقق بخشیم. وی با بیان اینکه مصداق این موضوع افزایش ۱۰۳ درصدی اعطای تسهیلات در بخش صنعت و معدن است، تصریح کرد: با پرداخت ۱۸۴۲ میلیارد ریال حدود ۸۱ درصد از پرونده های اعطایی در بخش صنوف آسیب پذیر از کرونا را جذب کردیم و این حجم حدود ۲۶ درصد از تسهیلات شبکه بانکی استان را شامل شده است.
همکاری پست بانک ایران با شرکت ملی پست در ارائه خدمت به مشتریان
مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل پست بانک گفت: ” همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان ، تجربه ای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.” رمضانعلی سبحانی فر در راستای بررسی مفاد تفاهم نامه مشترک دو مجموعه، “شبکه پستی کشور” را دارای ظرفیت هایی بی شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانک ها در سراسر کشور دانست. معاون وزیر ارتباطات، خدمات گسترده پست در سراسر کشور بهویژه مناطق روستایی و کمتر توسعهیافته را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان گامی مهم در راستای ارایه خدمات مطلوبتر و رضایتبخش است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینهها دارد.” سبحانیفر به انعقاد تفاهم نامه با دو بانک رسالت و دی اشاره و افزود: “بر اساس این تفاهم نامه ها مقرر شده است پست درارائه خدماتی که منجر به ایجاد شعب مجازی می شود با آنها همکاری کند.” در ادامه این نشست، مدیرعامل پست بانک با بیان این که انعقاد تفاهمنامه مشترک با شرکت ملی پست، گامی مهم در راستای خدمترسانی بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز است ، گفت: “گسترش همکاری پست با بانک ها باعث می شود جایگاه واقعی پست در اقتصاد ملی تحقق پیدا کند.” شیری ضمن اعلام آمادگی پست بانک در مشارکت با پیمانکاران پست و تامین تجهیزات با رعایت ضوابط ،خواستار همفکری و نزدیک تر شدن دیدگاه اعضای کارگروه مشترک دو مجموعه در راستای بررسی راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت فناوری اطلاعات پست در عملی کردن اهداف پست بانک شد.