شهر پرند در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‏گیرد
شهر پرند در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‏گیرد

محمد نصرالهی مینا جعفری، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند با بیان اینکه تمام هدف و تمرکز مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادانی است،افزود:شهر پرند متاسفانه چندین پروژه نیمه تمام دارد که باید آن ها را با سرعت هر چه تمام تر به اتمام برسانیم و همچنین چندین پروژه جدید احداث کنیم و […]

محمد نصرالهی

مینا جعفری، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند با بیان اینکه تمام هدف و تمرکز مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادانی است،افزود:شهر پرند متاسفانه چندین پروژه نیمه تمام دارد که باید آن ها را با سرعت هر چه تمام تر به اتمام برسانیم و همچنین چندین پروژه جدید احداث کنیم و آن ها را نیز به سرانجام برسانیم.
جعفری ادامه داد: مردم فهیم شهر پرند می‏دانند این شهر زیر ساخت ها و کمبود‏های زیادی از نظر مراکز درمانی، تفریحی و ورزشی داراست به همین علت تمام تمرکز شورای اسلامی شهر جدید پرند و مجموعه شهرداری می‏بایست به سمت پیشرفت و آبادانی ایران شهر باشد.
مینا جعفری، سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند با اشاره به این‌که پرند شاخصه‌های لازم برای تاسیس بخشداری یا فرمانداری را دارد گفت: با توجه به شاخصه‌های اداری و جمعیتی که پرند دارد می بایست این شهر نیز از بخشداری و یا فرمانداری جدا گونه استفاده کند.
وی ادامه داد: شهر جدید پرند که از آن به عنوان پایتخت مسکن مهر یاد می‌شود جمعیتی نزدیک به دویست هزار نفر را در خود جای داده است و متاسفانه از ساختار سیاسی و اداری مستقل برخوردار نیست، لذا لازم است مسئولین مربوطه به این امر مهم ورود کنند.
مینا جعفری در پایان گفت: ما در شورای اسلامی شهر پرند،خادمان مردم این شهر هستیم تا بتوانیم با کمک خود مردم مشکلات این شهر را بر طرف کنیم.