ضرورت ارتقای سطح دانش در روابط عمومی شهرداری فردیس
ضرورت ارتقای سطح دانش در روابط عمومی شهرداری فردیس
محمدرضا احمدی نژاد با حضور در اداره ارتباطات شهرداری، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی در ارگان ها، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است؛ این مهم کارکنان روابط عمومی ها را در راستای بهبود عملکرد ملزم می کند تا اطلاعات خود را در این حوزه بروز رسانی کنند.
به گزارش جمله، محمدرضا احمدی نژاد با حضور در اداره ارتباطات شهرداری، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی در ارگان ها، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است؛ این مهم کارکنان روابط عمومی ها را در راستای بهبود عملکرد ملزم می کند تا اطلاعات خود را در این حوزه بروز رسانی کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی پیشانی مدیریت شهری در ارتباط با مردم است، عنوان کرد: معتقدم اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ، معرفی ظرفیت‌های جامعه و حفظ تعلق خاطر شهروندان بدانیم می‌توانیم از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کنیم.
شهردار فردیس با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل روابط عمومی با رسانه ها، تصریح کرد: رسانه‌ها با درمیان گذاشتن مطالبات شهروندان با روابط عمومی و پیگیری این مطالبه توسط روابط عمومی و تحقق آن یکی از رسالت های بزرگ مجموعه روابط عمومی است که خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.
وی با بیان اینکه تحقق برنامه‌های مدیران در گرو فراهم نمودن بستر مشارکت و همکاری مردم است و توجه به نقش روابط عمومی ها می تواند نقش بسزایی در جلب مشارکت مردمی و پاسخگویی مناسب به دغدغه های شهروندان و نیز تقویت اعتماد، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.