مدیرعامل راه‌آهن کشور با بیان اینکه تمرکز بر موضوعات ریلی مورد تاکید دولت سیزدهم است گفت: برای تولید در واگن‌ باری محدودیتی نداریم صالحی بیان کرد: برای تولید در واگن‌ باری محدودیتی نداریم و همه توان خود را برای حداکثر حمایت از تولیدات واگن داخلی به کار می‌گیریم تا  تولیدات ما رونق بگیرد و اوج […]

مدیرعامل راه‌آهن کشور با بیان اینکه تمرکز بر موضوعات ریلی مورد تاکید دولت سیزدهم است گفت: برای تولید در واگن‌ باری محدودیتی نداریم
صالحی بیان کرد: برای تولید در واگن‌ باری محدودیتی نداریم و همه توان خود را برای حداکثر حمایت از تولیدات واگن داخلی به کار می‌گیریم تا  تولیدات ما رونق بگیرد و اوج پیدا کند.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: کریدور ریلی شمال به جنوب و ارتباط این خطوط ریلی با کشورهای cis می‌تواند نقش و جایگاه مهمی در تامین فرآورده‌های مورنیاز داخل کشور داشته باشد.
سیدمیعاد صالحی اظهار داشت: کریدور شمال به جنوب و خطوط ریلی اینجه برون استان گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: کریدور ریلی شمال به جنوب و ارتباط این خطوط ریلی با کشورهای cis می‌تواند نقش و جایگاه مهمی در تامین فرآورده‌های مور نیاز داخل کشور داشته باشد.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کریدور ریلی شمال به جنوب با توجه به اتصال این خطوط به کشورهای cis، نقش و جایگاه مهمی را در تامین فرآورده‌های دامی، صنایع و دیگر فرآورده‌های مورد نیاز کشور دارد.
همچنین  دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، در جریان سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی با حضور در پروژه ایستگاه راه آهن خاوران، در مورخ ۱۱ خرداد از بخش‌های مختلف این ایستگاه بازدید کرد.
وی در این بازدید، ضمن بررسی موانع، با مدیران پروژه به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسایل باقی مانده جهت تکمیل نهایی این پروژه قرار گرفت.
مدیرعامل راه آهن با تاکید بر لزوم اتصال هرچه سریعتر این مسیر ریلی به تبریز گفت: اتصال این خط به تبریز ضروری است زیرا پروژه ریلی میانه به تبریز با کاهش مسافت و افزایش سرعت سیر قطارها، نقش بسیار مهمی در رونق ترانزیت شرق به غرب کشور دارد و بدون اتصال به تبریز، این پروژه ابتر خواهد بود.