بیمه دی از محصول جدید بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری خود تحت عنوان بیمه عمر مستمری حادثی با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل، هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی رونمایی کرد. بیمه دی با هدف حمایت از خانواده‌ها، کاستن از فشارهای اقتصادی و معیشتی در نبود سرپرست خانواده در زمان وقوع حوادث و با در […]

بیمه دی از محصول جدید بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری خود تحت عنوان بیمه عمر مستمری حادثی با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل، هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی رونمایی کرد.
بیمه دی با هدف حمایت از خانواده‌ها، کاستن از فشارهای اقتصادی و معیشتی در نبود سرپرست خانواده در زمان وقوع حوادث و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و درآمدی مردم جامعه، بیمه مستمری حادثی را طراحی و امکان تهیه آن را برای آحاد مردم فراهم نموده است‌.
این محصول یکی از متمایزترین و به روز ترین محصولات عمر در صنعت بیمه بوده و مختص شرکت بیمه دی می‌باشد که حق بیمه آن بسیار پایین و متناسب با قدرت خرید همه افراد می باشد.
گفتنی است پوشش اصلی این بیمه نامه فوت به علت حادثه بیمه شده می‌باشد که در صورت وقوع، شرکت بیمه دی سرمایه فوت حادثی را به صورت مستمری به ذینفعان بیمه نامه پرداخت خواهد نمود.

پاسخگویی به بیمه‌گذاران از ماموریت‌های اصلی نهاد ناظر است
سامانه‌های پاسخگویی مردمی و رسیدگی به شکایات در واقع پیشخوان صنعت بیمه به شمار می رود و این ماموریت باید با جدیت و حساسیت دنبال شود.
دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح سامانه پیامکی بیمه مرکزی با اعلام این مطلب افزود: صبوری در پاسخگویی و تسلط بر آیین‌نامه‌ها و قوانین از ارکان اصلی این مرکز است و گردانندگان این مرکز باید در این مسیر تلاش کنند.
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از سرعت و دقت در پاسخگویی کارکنان این سامانه، تصریح کرد: ما باید به سمتی پیش برویم که ضریب شکایت مردمی کاهش پیدا کند و میزان رضایتمندی مردم از عملکرد این صنعت بالا برود.
وی گفت: مزایا و قابلیت‌های رشته بیمه‌های زندگی هنوز برای بسیاری از آحاد جامعه مبهم و غیرشفاف است و باید به گونه‌ای اطلاع رسانی کنیم که جامعه با این رشته مهم بیمه‌ای آشنایی کامل پیدا کند.

کارگران باید از اولین روز اشتغال بیمه شوند
کارگران از همان روز اول اشتغال مشمول قانون تامین اجتماعی هستند و کارفرما هم از همان ماه اول باید نسبت به پرداخت حق بیمه کارگران اقدام کند.
کارفرمایان طبق ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی نسبت به بیمه کارگران اقدام می کنند. در این قانون مقرر شده که کارفرما مکلف است تا پایان آخرین روز ماه بعد، فهرست و حق بیمه کارکنان را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کند.
هر فرد پس از آغاز بیمه پردازی می تواند از سازمان تأمین اجتماعی خدمات بیمه ای ودرمانی خود را در چارچوب قوانین این سازمان مطالبه کند.
در صورتی که کارفرما در زمینه حق بیمه کارگران قصور کند، بیمه شده می تواند با اطلاع دادن به نزدیک ترین شعبه یا مرکز ارتباطات مردمی (۱۴۲۰) این سازمان، تقاضای خود را در خصوص مراجعه بازرس به محل کار اعلام کند.