قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف در حوزه شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه دانست. حسین حسینی در جلسه کارکنان و نمایندگان استان البرز این شرکت اظهار داشت: با توجه به آمار نمایندگان در سطح کشور به نظر می‌رسد میانگین فروش یا پرتفوی نمایندگان بیمه دانا نیازمند بازنگری است و باید […]

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف در حوزه شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه دانست.
حسین حسینی در جلسه کارکنان و نمایندگان استان البرز این شرکت اظهار داشت: با توجه به آمار نمایندگان در سطح کشور به نظر می‌رسد میانگین فروش یا پرتفوی نمایندگان بیمه دانا نیازمند بازنگری است و باید صف و ستاد شرکت آن را ترمیم کنند. حسینی ادامه داد: وظیفه اصلی ما این است که مردم شهر و استان خود را با بیمه آشنا کنیم و لازمه‌اش این است که نمایندگان ما دارای فن مذاکره و دانش کافی باشند. معرفی و آشنا کردن مردم با بیمه از وظایف اولیه ماست که قبل از نگاه تجاری به بیمه باید آن را با روح فرهنگی و اجتماعی جامعه مانوس کرد.
وی اضافه کرد: ۷۷درصد فروش شرکت ناشی از فعالیت نمایندگان است که امیدواریم این رقم به ۹۰ درصد افزایش یابد.
پرداخت ۲۲ درصد سود مشارکت در منافع به بیمه‌های زندگی
شرکت بیمه‌ملت سود قطعی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی بیمه ملت را محاسبه و به حساب بیمه‌گزاران واریز کرد. شرکت بیمه‌ملت از معدود شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره بالاترین نرخ قطعی سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه ملت، این شرکت با تاکید بر آیین‌نامه ۶۸ شورای عالی بیمه، در سال مالی نود و شش، ۲۲ درصد سود قطعی به بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی در بیمه ملت پرداخت کرد.
بنابر این گزارش، محاسبات انجام شده در خصوص سود حاصل از عملکرد بیمه‌های زندگی بیمه‌ملت، بیان‌گر آن است که این شرکت به اندوخته بیمه‌گزاران بيمه‌های عمر خود برای سال ۱۳۹۶ معادل ۲۲ درصد سود قطعی پرداخت کرد. این در صورتی است که در سال ۹۶ سود تضمینی بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه، حداکثر ۱۶ درصد تعیین شده بود.
بیمه ملت، در سال‌های ۹۱ تا ۹۵، به صورت میانگین، بالای ۲۵ درصد سود مشارکت در منافع برای بیمه‌گزاران زندگی خود محاسبه و پرداخت کرد.
افزایش سطح توانگری مالی، نشان دهنده رشد مثبت صنعت بیمه
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اعلام سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه در روز ملی بیمه گفت: صنعت بیمه در سال۹۶ با حدود ۳۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادره نسبت به سال ۹۵ رشد ۲۱ درصدی داشته است. در این میان برخی از شرکت‌های بیمه با نوآوری و استراتژی‌هایی که داشتند توانستند سهم بیشتری از این پرتفوی را به خود اختصاص دهند و برخی از شرکتهای بیمه نیز به دلایلی نتواستند از فرصت‌ها بهره بگیرند
دکتر غلامرضا سلیمانی افزود: خوشبختانه ما توانستیم توانگری مالی را زودتر از سالهای گذشته اعلام کنیم. بنابر این گزارش از ۳۲ شرکت بیمه، ۸ شرکت در سطح ۲ توانگری مالی و یک شرکت در سطح۴ و باقی شرکت‌های بیمه در سطح یک توانگری مالی از سال ۹۶ تا کنون قرار داشتند و این نشان دهنده رشد مثبت شرکت‌های بیمه است.