با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استارت آپی، تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به صنعت بیمه و حمایت از ابزارهای نوین شبکه فروش، می‌توان برخی از مشکلات صنعت بیمه را حل کرد. پرویز خسروشاهی با اعلام این مطلب افزود: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر بنا ندارد در فعالیت شرکت‌های بیمه در حوزه استارت آپ‌ها دخالت کند […]

با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استارت آپی، تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به صنعت بیمه و حمایت از ابزارهای نوین شبکه فروش، می‌توان برخی از مشکلات صنعت بیمه را حل کرد.
پرویز خسروشاهی با اعلام این مطلب افزود: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر بنا ندارد در فعالیت شرکت‌های بیمه در حوزه استارت آپ‌ها دخالت کند وظیفه ما در این زمینه کنترل رفتارهای ناسالم، حفظ ثبات بازار و توسعه خدمات بیمه‌ای با کیفیت و بطور خلاصه تأمین فضای و کسب و کار مناسب است.
قائم مقام بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که رفتارهای ناسالم به بی ثباتی و عدم توسعه بازار بیمه دامن خواهد زد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر کسب و کار جدیدی چون استارت آپ‌ها برخی از کسب و کارهای سنتی را در معرض تهدید قرار می‌دهند اما می‌توان با اتخاذ تدابیر لازم در کنار توسعه نوآوری‌ها در صنعت بیمه مانع از آن شدکه ثبات اقتصاد و صنعت بیمه آسیب ببیند. باید مراقبت کنیم دوره گذار از تولید مبتنی بر فناوری‌های قبلی به تولید مبتنی بر فناوری‌های جدید با حداقل هزینه طی شود.
تقویت شاخص‌های عملکردی با استفاده از داشبورد مدیریتی
مدیر امور مالی بیمه دانا، مهم‌ترین برنامه‌ها و استراتژی این مدیریت را تشریح کرد.
حسن زیادخانی در جمع معاونان پشتیبانی شعب سراسر کشور و مسوولان مالی شعب سراسر کشور، به تمرکز بیشتر شعب به ویژه واحدهای صدور و حوزه های مالی در خصوص وصول مطالبات جاری و معوق اشاره و تاکید کرد: معاونان پشتیبانی باید در اداره امور داخلی شعبه و در حوزه امور مالی کمک بیشتری به روسای شعب کنند تا آنها نیز بتوانند در حوزه بازار فعالیت بیشتری داشته باشند. وی افزود: در همین راستا معاونان پشتیبانی باید با همکاری متقابل با واحدهای صدور و استفاده از نرم‌افزار‌های موجود از جمله داشبورد مدیریتی، نظارت و پیگیری مستمر در باره وصول مطالبات داشته باشند.
زیادخانی در پایان صحبت‌های خود، حمایت بیشتر از شبکه فروش با حفظ نظارت بر عملکرد مالی آنها را مورد تاکید قرار داد.
بیمه آسیا به دنبال ارائه خدمات شایسته بیمه‌های زندگی به طلاب
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ابراز امیدواری کرد که این شرکت خدمات شایسته‌ای را در بیمه‌های زندگی به طلاب ارائه دهد.
مسعود بادین در این دیدار ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب و شایسته به طلاب گفت: قرارداد حوزه یک قرارداد خاص و ویژه‌ای است و با توجه به تعامل و ارتباط نزدیک فی مابین، درصدد ارائه خدمات مناسب و شایسته به طلاب هستیم. مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تلاش بیمه آسیا برای ارائه طرح‌های جدید، تصریح کرد: توسعه همکاری و تعامل با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سایر رشته‌های بیمه‌ای از برنامه‌های آتی بیمه آسیاست که امیدواریم با همدلی بتوانیم این همکاری موفق را ادامه دهیم. نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در پایان بر تداوم نظارت دقیق و فنی تاکید و اظهار امیدواری کرد بیمه آسیا در بیمه‌های زندگی نیز خدمات شایسته‌ای را به طلاب ارائه دهد.