مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیینکنندهای دارد و آگاهیبخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاعرسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانیهای مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید. به گزارش […]
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیینکنندهای دارد و آگاهیبخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاعرسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانیهای مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاعرسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با هدف تداوم اطلاعرسانی دقیق، به موقع و ایجاد فهم مشترک در انعکاس ظرفیتها و توانمندیهای اقتصادی کشور در محل برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، اهمیت جایگاه روابطعمومی در سازمانها را مورد اشاره قرار داد و افزود: بهترین هدیه به مردم آگاهیبخشی است که در همین راستا وزارت اقتصاد انصافاً بهترین تلاشهای خود را برای مقابله با اقدامات تخریبی دشمنان و فشارهای بینالمللی انجام داده است.
صیدی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در کل دنیا از کشورهای توسعهیافته گرفته تا سایر دچار چالشهایی است و فشارهای اقتصادی و معیشتی برای مردم در تمام دنیا با اشکال مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاخصهای عملکردی در اقتصاد کشور گواهی میدهد که کارهای بزرگی انجام شده و برای آگاه کردن مردم از این اقدامات راهی جز مقابله با سیاستهای تخریبی دشمنان نداریم.
وی خطاب به مسئولان روابط عمومی زیرمجموعه وزارت اقتصاد گفت: تلاشهای خاموش روابط عمومیها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد. مشاور وزیر و رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: مهمترین هدف از برگزاری جلسات شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایجاد فهم مشترک و پیشدستی در اطلاعرسانی در خصوص عملکرد وزارتخانه در بخشهای مختلف است، ضروری است که همزمان با افتتاح طرحها و پروژههای بزرگ ملی یک «پیوست رسانهای» نیز جهت آگاهی دادن بیشتر به مردم تهیه و ارائه شود.
در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابطعمومی سازمانهای زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار شد،به هماهنگی بیشتر و اطلاعرسانی آگاهانه و دقیق از اقدامات و برنامههای وزارت اقتصاد در راستای شفافیت بیشتر تأکید شد و اظهار نظرهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل بانک ملت:
انجام کارهای خیر، دل بزرگ میخواهد
مدیرعامل بانک ملت، تاسیس بنیاد نیکوکاری سلام را کاری بزرگ و ارزشمند خواند و اعلام کرد که این کار، شیرینی و حلاوت خدمت صادقانه موسسان را که از مدیران بازنشسته بانک هستند، دوباره ظاهر میکند.
دکتر محمد بیگدلی در همایش سالیانه بنیاد نیکوکاری سلام با بیان این نکته که کار بانک با خدمت به مردم آمیخته است، تاکید کرد: اگر حمایت بانکها نباشد بسیاری از کارهایی که باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود به سرانجام نخواهد رسید.
وی با تاکید بر این نکته که قرارگرفتن در جایگاه خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب کارکنان و مدیران بانک کرده است، ادامه داد: همه مردم چنین توفیقی را ندارند بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان استفاده کرد.
مدیرعامل با اشاره به این نکته که بسیاری از مردم به امید رفع مشکلات خود به دست کارکنان بانک، از خواب بیدار میشوند، تصریح کرد: اگر بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم یعنی توانستهایم که شکرگزار خدا باشیم.
وی یادآور شد: بانکها به ظاهر بنگاههایی اقتصادی هستند که اولویت اولشان کسب سود است ولی نقش آنها در زندگی مردم بسیار پررنگ است.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که بانک ملت از قدیم در انجام مسوولیتهای اجتماعی پیشرو و پیشتاز بوده است، گفت: مدرسه سازی، ساخت خانههای بهداشت، بازسازی شیرخوارگاهها، حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک به ساخت و تکمیل بیمارستانها از جمله مواردی است که بانک ملت از قدیم در انجام آنها پیشگام بوده است.
وی با بیان این نکته که تاسیس بنیاد نیکوکاری سلام از سوی مدیران بازنشسته و پیشکسوتان بانک ملت، ریشه در گذشته دارد، تصریح کرد: موسسان این بنیاد، سالها از خدمت به مردم در بانک ملت و رفع مشکلات آنان، لذت بردهاند و این احساس در آنان ایجاد شده است که تا زمانی که نفس میکشند باید موثر واقع شوند و به بندگان خدا خدمت کنند.
مدیرعامل با تاکید بر این نکته که انجام کارهای بزرگ، دل بزرگ و وسیع می خواهد، اظهار داشت: تعداد زیادی انسان پولدار در جامعه وجود دارد که بسیاری از آنها تمایلی به انجام کارهای خیر ندارند چون انجام کار خیر و رفع مشکلات مردم، دل بزرگ میخواهد و خدا این توفیق را به برخی از افراد داده است تا از اموال و امکانات خود در راه خدمت به خلق استفاده کنند.