مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن تبریک روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط‌عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند. شیری تصریح‌کرد: مأموریت مهم روابط‌عمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد […]

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن تبریک روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط‌عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند. شیری تصریح‌کرد: مأموریت مهم روابط‌عمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد و توسعه این آگاهی در بین آنان است. وی ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذینفعان را از دیگر مأموریت‌های روابط‌عمومی دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی باید به نحوی اطلاع‌رسانی کند که همه مردم بتوانند ارتباط ذهنی مطلوبی با این بانک برقرار کرده و ارتباط آنان از یک مخاطب به مشتری یا سهامداری بانک تبدیل شود.
شیری خاطرنشان‌کرد: به‌دلیل گستردگی خدمات و تنوع فعالیت‌ها و ذینفعان پست بانک ایران، حوزه فعالیت روابط‌عمومی این بانک گسترده‌تر و متنوع‌تر از سایر بانک‌هاست و روابط‌عمومی باید برنامه کامل و جامعی برای ایجاد ارتباط مناسب به‌منظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزه‌ها طراحی و اجراء کند.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: اطلاع‌رسانی باید بهنگام، صحیح، دقیق و قابل اطمینان باشد تا بتوانیم در جلب اعتماد و رضایت مردم و همکاران موفق عمل کنیم.
شیری کارکنان را از مهمترین مخاطبان بانک دانست و افزود: جمع‌آوری و تدوین انتظارات و پیشنهادات همکاران، ارائه این دیدگاه‌ها به مدیران ارشد بانک و اطلاع‌رسانی و لحاظ‌کردن این نظرات در برنامه‌های بانک از برنامه‌هائی است که باید بطوردقیق در روابط عمومی اجراء شود.