مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان این استان، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد علی رغم محدودیت در استفاده از برخی امکانات و سرویسهای بانکی، توانسته است با جلب اطمینان و اعتماد عمومی، ضریب نفوذ بالایی در بازار پولی و مالی کشور داشته باشد و با برخورداری از مشتریان چندین میلیونی در […]
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان این استان، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد علی رغم محدودیت در استفاده از برخی امکانات و سرویسهای بانکی، توانسته است با جلب اطمینان و اعتماد عمومی، ضریب نفوذ بالایی در بازار پولی و مالی کشور داشته باشد و با برخورداری از مشتریان چندین میلیونی در رقابتی تنگاتنگ، ضمن رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.
سید ضیاء ایمانی با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه کشور، گفت: در سال گذشته بخشی از فعالیتهای بانک صرف مقابله با چالشهای پیش رو از جمله بهینه سازی منابع و مصارف بود اما با همه تنگناها یک سال خوب و به یاد ماندنی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم با تلاش خوب همه کارکنان در یک فرایند منسجم و یکپارچه کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه اگر بانک مهر اقتصاد در تمام شاخصهای عملکردی خوش درخشیده است، به واسطه تلاش کارکنان آن بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود تمامی موانع و چالشهای پیش رو، در حوزه وصول مطالبات، جذب منابع، فروش املاک مازاد و ارائه تسهیلات اقدامات بی نظیری در سال گذشته صورت گرفت.ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انسانی را شالوده اصلی پیشبرد برنامهها دانست و تاکید کرد: توجه به خواستها و نیازهای منطقی سرمایه انسانی میتواند همه چالشها و مشکلاتی پیش روی بانک را از میان بردارد که این را همه در عمل دیدهایم .
وی خاطر نشان کرد: توجه به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان را در اولویت برنامهها قرار دادهایم و در این راستا آئیننامههای مناسبی نیز تدوین شده که امیدواریم با مرتفع نمودن نواقص گذشته، سطح خدمات رفاهی و مزایای همکاران ارتقاء بیشتری یابد.ایمانی با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر بانک در سالهای اخیر بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای داخلی و تولید ملی در صدد است تا با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در تحقق این شعار و دست یابی به اهداف پیش بینی شده اقتصادی نظام، سهیم باشد.
خوشبختانه با وجود تمامی موانع و چالشهای پیش رو، در حوزه وصول مطالبات، جذب منابع، فروش املاک مازاد و ارائه تسهیلات اقدامات بی نظیری در سال گذشته صورت گرفت.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون مطرح کرد؛
مرکز تماس، ظرفیتی مناسب برای ارتباط با مشتریان
مرکز تماس مشتریان، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط، تبادل اطلاعات و ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان میباشد
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: مرکز تماس مشتریان، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط، تبادل اطلاعات و ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان است.مهدیان ضمن تبیین اهداف و کارکردهای این مرکز، اقدامات و فعالیتهای انجامشده طی سالهای اخیر را در راستای راهنمایی، مشاوره، بررسی مسائل پیش روی مشتریان رضایتبخش دانست و خاطرنشان کرد: مرکز تماس مشتریان بهعنوان اولین گزینه مشتریان جهت ارتباط با بانک مطرح است و مشتریان اطلاعات موردنیاز، ابهامات و مسائل خود را از طریق این مرکز پیگیری مینمایند
وی بابیان اینکه توانمندی فنی، تخصصی، ارتباطی و قدرت پاسخگویی همکاران این مرکز میتواند موجبات تقویت ارتباط بانک با مشتریان و ذینفعان را محقق سازد در این رابطه افزود: در همین راستا تلاش بر این میباشد تا با برگزاری دوره آموزشی تخصصی، افزایش دامنه اطلاعات و مباحث تخصصی؛ کارایی و کارآمدی همکاران در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مشتریان افزایش یابد.
مهدیان راهنمایی مشتریان در طرحهای جدید تسهیلاتی و سپردهای، امدادرسانی بانکی مشتریان، راهگشایی و انعکاس مشکلات مشتریان و کمک به بهبود ارتباط با مشتریان را از مهمترین محورهایی مطرح کرد که مرکز تماس میتواند در ارتقای خدمات بانک مؤثر واقع شود و دراینباره افزود: محصولات بانک پیش از اجرا در اختیار این مرکز قرارگرفته تا همکاران مرکز با اطلاعات کامل پاسخگوی ذینفعان و مخاطبین طرحها باشند.رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون مرکز تماس مشتریان را بهعنوان یک ویترین شفاف که از قابلیت مناسب در برقراری ارتباط، قدرت تعامل و پاسخگویی به مشتریان، رفع مسائل و مشکلات و افزایش ضریب اعتماد و اطمینان مشتریان برخوردار است یادکرد و دراینباره گفت: بهرهگیری از ظرفیت و قابلیتهای سختافزاری، نرمافزاری و نیروهای کیفی در مرکز تماس باعث افزایش اعتبار و برند سازمان در اذهان مشتریان میشود.همچنین امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئتمدیره گفت: مرکز تماس مشتریان ضمن پاسخگویی کامل به تماسهای وارده بهصورت شبانهروزی، در اجرای پروژههای مشتری محور بانک مشارکتی فعال داشته است، بهگونهای که بازخورد پروژههای بانک از طریق این مرکز صورت گرفته و همچنین میزان رضایت مشتریان از خدمات متنوع بانک از این مسیر سنجیده میشود.