مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تأکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع گفت: برنامه عملیاتی تمامی واحدهای بانک براساس انتظارات مشتریان طراحی شده است. دکتر شیری افزود: راه‌اندازی و توسعه سامانه پاسخگوئی به مشتریان بانک و انعکاس اخبار و نظرات آنان به واحدهای عملیاتی و ستادی جهت بهبود خدمت‌رسانی، وفادارسازی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان […]

مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تأکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب‌رجوع گفت: برنامه عملیاتی تمامی واحدهای بانک براساس انتظارات مشتریان طراحی شده است.
دکتر شیری افزود: راه‌اندازی و توسعه سامانه پاسخگوئی به مشتریان بانک و انعکاس اخبار و نظرات آنان به واحدهای عملیاتی و ستادی جهت بهبود خدمت‌رسانی، وفادارسازی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان ضروری است.
وی بیان داشت: بهبود ارتباط بانک با واحدهای ملی و محلی، همگام بودن با تکنولوژی‌های الکترونیکی و ارائه محصولات و خدمات جدید مهمترین اهداف تعیین شده برای برنامه ارتقاء برند پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT وبزرگترین خرده بانکدار کشور است.
وی از اجرای برنامه تعیین قیمت تمام‌شده خدمات بانکی در باجه‌های روستائی خبر داد و افزود: این برنامه با هدف شفاف‌سازی کسب و کار باجه های روستائی و تنوع‌بخشی در سبد خدمات قابل ارائه در این باجه‌ها با رویکرد برد – برد در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی انجام می‌شود.
شیری تصریح کرد: حفظ محرمانگی، صحت و دسترس پذیری اطلاعات، افزایش ضریب امنیتی در شبکه و جلوگیری از نفوذ در آن و ارتقای امنیت مبادلات مالی ازطریق ایجاد و توسعه سیستم‌های موردنیاز مهمترین اهداف برنامه مدیریت امنیت فناوری اطلاعات ISMS بانک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بانک است.
مدیر عامل پست بانک ایران درپایان از مشتریان بانک، روستائیان، فعالان حوزه ICT و سایر ذینفعان بانک درخواست نمود که انتظارات و پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از طریق سامانه سلام(سامانه لحظه‌ای امور مشتریان) بانک مطرح تا درراستای انطباق هرچه بیشتر برنامه‌ها با خواسته های مشتریان اقدام شود.