
کارشناسان بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی در دو پرونده ساختگی، از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال خسارت جعلی جلوگیری کردند. با هوشیاری کارشناسان فنی بیمه های اتومبیل و ارائه مدارک مستدل و متقن مبنی بر جعلی بودن پرونده واژگونی خودرو در شهرستان بستانآباد آذربایجان شرقی به مراجع ذیصلاح، از پرداخت یک میلیارد و […]
کارشناسان بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی در دو پرونده ساختگی، از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال خسارت جعلی جلوگیری کردند.
با هوشیاری کارشناسان فنی بیمه های اتومبیل و ارائه مدارک مستدل و متقن مبنی بر جعلی بودن پرونده واژگونی خودرو در شهرستان بستانآباد آذربایجان شرقی به مراجع ذیصلاح، از پرداخت یک میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال خسارت من غیرحق، جلوگیری به عمل آمد.
این گزارش میافزاید: همچنین کارشناسان فنی بیمه های اتومبیل بیمه آسیا شعبه مرند با حضور در دادگاه و ارائه گزارش ساختگی بودن تصادف رانندگی منجر به جرح به قاضی پرونده، از پرداخت خسارت جعلی یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریالی جلوگیری کردند.
گفتنی است، دریافت خسارت های تقلبی با مستندات ساختگی، همواره یکی از مشکلات پیش روی شرکت های بیمه بوده و بخش مهمی از زیان های وارده بر آنها را تشکیل می دهد. به دلیل پیامدهای مالی تقلب بیمه ای و تاثیر آن بر سودآوری شرکت های بیمه، کشف درست و به موقع آن در راستای استراتژی کاهش هزینه ها و جلوگیری از کاهش درآمدهای حق بیمه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای شرکت های بیمه است.
تقدیر از پذیرندگان برتر کارت اعتباری بیمه ملت
در گردهمایی مسئولان و مدیران فروشگاه های برتر طرف قرارداد کارت اعتباری بیمه ملت با هدف همافزایی و ارائه راهکارهای توسعه فروش تقدیر شدند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در ابتدای این گردهمایی فرشید مولاپور مدیر کارت اعتباری بیمه ملت با بیان مزایا و اهداف کارت بر توسعه بیش از پیش این محصول منحصر بفرد در صنعت بیمه تاکید کرد.
وی ایجاد نظم مالی، ساز و کار مناسب برای فروش اقساطی محصولات و خدمات، عدم ریسک وصول مطالبات، شفافیت مالی و ایجاد باشگاه مشتریان را از ویژگیهای کارت اعتباری بیمه ملت دانست که همواره افزایش تقاضا از سوی سازمان ها و فروشگاه ها را به همراه داشته است.
مولاپور ضمن معرفی خدمات و سرویس های فعال شده در کارت اعتباری بیمه ملت، تلاش در تسریع و تسهیل ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی دارندگان کارت، حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، بالا بردن سطح زندگی دارندگان و رونق کسب و کار را از دغدغه های این مدیریت برشمرد و از اضافه شدن قریب به ۲۰ هزار دارنده کارت اعتباری و تعدادی فروشگاههای مطرح به مجموعه کارت اعتباری بیمه ملت خبر داد.
وی طراحی اپلیکیشن اختصاصی کارت اعتباری بیمه ملت، توسعه برنامه کسب و کار و ارائه کارت اعتباری به پذیرندگان را از جمله برنامه های آتی کارت اعتباری، مطرح و بر ارائه خدمات با کیفیت، اعلام نرخ مناسب، پرهیز از هر گونه تخلف و برخورد شایسته با دارندگان کارت که عمدتاً از کارکنان سازمان ها و نهاد های معتبر دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ هستند تاکید کرد.
در ادامه این جلسه؛ مدیران فروشگاههای منتخب، پیشنهادات و دغدغه های خود را مطرح کردند و مدیر کارت اعتباری ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، راهکارهایی جهت توسعه فروش و افزایش رضایتمندی دارندگان کارت بیان کرد.
در پایان این مراسم، از پذیرندگان برتر کارت اعتباری در حوزه های بالاترین میزان فروش، بیشترین میزان تخفیف و پراکندگی جغرافیایی، مشتری مداری و کسب رضایتمندی، تنوع محصول و تامین سبد خانوار و به کارگیری روش های نوین بازاریابی تقدیر و تشکر به عمل آمد.