مدیرعامل بانک ملی ایران، گفت: سیبا جایگزین روشهای سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویسهای بانکداری ایجاد میکند. دکتر محمدرضا حسینزاده با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم […]
مدیرعامل بانک ملی ایران، گفت: سیبا جایگزین روشهای سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویسهای بانکداری ایجاد میکند.
دکتر محمدرضا حسینزاده با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم میزند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانکها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سال های گذشته نیز همچنان ادامه داشته است. وی با بیان اینکه بانکهایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور میدانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی میشود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه میکند. مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانکها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب میشود و در حال حاضر نیز ۲۲ بانک عضو این سامانه هستند.
سرمایه انسانی متعهد، مهم ترین عامل موفقیت بانک است
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی کارکنان اداره امور شعب استان کردستان، سرمایه انسانی متعهد و پر تلاش را مهم ترین عامل موفقیت و رشد بانک عنوان کرد.
سید ضیاء ایمانی با تقدیر و تشکر ار تمامی همکاران در کلیه سطوح سازمانی، عملکرد بانک در سال ۹۷ در شاخصهای سود آوری و عملیاتی را مطلوب عنوان نمود. مدیر عامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته در بحث متوازن سازی مصارف که شاخصه اصلی در آمد زایی به شمار میرود، ماموریت و اهداف مشخص و به تمامی شعب ابلاغ شد که خوشبختانه با پرداخت بی نظیر مبلغ ۳۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توانستیم سودآوری بانک را محقق نمائیم . وی فروش املاک و دارائیهای مازاد، گسترش خدمات الکترونیک و کنترل و کاهش مطالبات را از سیاستهای مهم بانک عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند و تلاش تک تک همکاران مطالبات نسبت به سال ۹۶ کاهش یافت و موجب آزاد سازی ذخایر و در آمد زائی بیشتر گردید که این مهم نیز برگ زرین دیگری به افتخارات همکاران در سال گذشته افزود.
مدیر عامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد که اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل قراردادهای همکاران و افزایش سقف تسهیلات کارکنان از جمله این اقدامات محسوب می شوند.
وی در پایان ضمن تشکر از برنامه ریزی، تلاش و همدلی همکاران استان کردستان و کسب رتبه های برتر کشور در سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: این موفقیتها باید در سایه توکل بر خدا، برنامه ریزی مدون و هم افزایی با قوت و قدرت ادامه یابد.
تأمین غذای بیش از ۸۰ میلیون ایرانی وظیفه خطیر بانک کشاورزی است
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح اولویتهای راهبردی بانک کشاورزی ضمن تأکید بر حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی، تمرکز بر بانکداری دیجیتالی و توسعه شبکه خدمات بانکداری الکترونیک را از اولویتهای اصلی این بانک اعلام کرد.
خدارحمی، ضمن اعلام مطلب فوق از تحقق ۲۵ درصدی برنامه تجهیز منابع بانک کشاورزی ابراز رضایت کرد و با اشاره به نقش کلیدی بخش کشاورزی در زیست اجتماعی ، حمایت ازاین بخش را وظیفه بانک کشاورزی دانست.
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه تلاش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند و همدلی مردم بی نتیجه مانده افزود: دشمنان به عظمت ملت ما پی بردند و به یاری خداوند شرایط به نفع مردم رقم خواهد خورد.
وی اضافه کرد: در کنار فعالان اقتصادی، بانکداران نیز در شرایط کنونی با چالشهایی مواجه هستند که با تلاش و همبستگی بیش از پیش کارکنان نظام بانکی این چالشها بر طرف خواهد شد و از این شرایط عبور خواهیم کرد. خدارحمی در ادامه، حمایت از فرآیند تأمین غذای بیش از ۸۰ میلیون جمعیت کشور را وظیفه ای خطیر برای بانک کشاورزی دانست و افزود: نباید نعماتی مانند خودکفایی در زمینه تولید گندم و … را نادیده گرفت.
مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان، بر تداوم این تلاشها برای ارتقای جایگاه بانک و توسعه خدمات به هموطنان به ویژه فعالان بخش کشاورزی تأکید کرد.