
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند. مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان ها و […]
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند. مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان ها و شعب تابعه و شبکه فروش ضمن تأکید بر توجه ویژه شبکه فروش بر فروش بیمه های خرد، بر لزوم ارتقاء فروش بیمه های عمر و پس انداز نیز اشاره کرد. بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از این سفر، در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت حضور یافت و بر اجرای برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد شعب و شبکه فروش تأکید نمود. این گزارش می افزاید، تقویت همدلی میان مسئولین، کارکنان و شبکه فروش، تعامل حداکثری شعب و نمایندگان، دقت عمل و تسریع در بررسی پرونده های خسارت در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان، جلب رضایت ارباب رجوع و توجه به مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب توسط مسئولین شعب از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت بود.
افزایش تقاضای کارت اعتباری بیمه ملت
در گردهمایی مسئولان و مدیران فروشگاه های برتر طرف قرارداد کارت اعتباری بیمه ملت با هدف همافزایی و ارائه راهکارهای توسعه فروش تقدیر شدند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در ابتدای این گردهمایی فرشید مولاپور مدیر کارت اعتباری بیمه ملت با بیان مزایا و اهداف کارت بر توسعه بیش از پیش این محصول منحصر بفرد در صنعت بیمه تاکید کرد. وی ایجاد نظم مالی، ساز و کار مناسب برای فروش اقساطی محصولات و خدمات، عدم ریسک وصول مطالبات، شفافیت مالی و ایجاد باشگاه مشتریان را از ویژگیهای کارت اعتباری بیمه ملت دانست که همواره افزایش تقاضا از سوی سازمان ها و فروشگاه ها را به همراه داشته است. مولاپور ضمن معرفی خدمات و سرویس های فعال شده در کارت اعتباری بیمه ملت، تلاش در تسریع و تسهیل ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی دارندگان کارت، حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، بالا بردن سطح زندگی دارندگان و رونق کسب و کار را از دغدغه های این مدیریت برشمرد و از اضافه شدن قریب به ۲۰ هزار دارنده کارت اعتباری و تعدادی فروشگاههای مطرح به مجموعه کارت اعتباری بیمه ملت خبر داد. وی طراحی اپلیکیشن اختصاصی کارت اعتباری بیمه ملت، توسعه برنامه کسب و کار و ارائه کارت اعتباری به پذیرندگان را از جمله برنامه های آتی کارت اعتباری، مطرح و بر ارائه خدمات با کیفیت، اعلام نرخ مناسب، پرهیز از هر گونه تخلف و برخورد شایسته با دارندگان کارت که عمدتاً از کارکنان سازمان ها و نهاد های معتبر دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ هستند تاکید کرد.
سرمایه بیمه دانا به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت
شرکت بیمه دانا افزایش ۴۷ درصدی سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رساند. پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از ۱۰۲ به ۱۵۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی، پیش از این در مجمع عمومی فوقالعاده بیمه دانا به تصویب رسیده بود . شرکت بیمه دانا همچنین زمانبندی پرداخت سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۷٫۱۲٫۲۹را مشخص کرد. بر این اساس، سهامداران حقیقی از تاریخ اول مهرماه و سهامداران حقوقی شرکت نیز از اول اسفند ماه سال جاری میتوانند با مراجعه به بانک عامل، نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.
رشد بهاری بیمه “ما”
شرکت سهامی بیمه “ما” در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ ، موفق به افزایش ۵۱ درصدی پورتفوی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شد. به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” در ۳ ماهه فصل بهار سال ۱۳۹۸ ، شرکت در میزان تولید پورتفوی توانست رشد ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ثبت کند.
شایان ذکر است این مهم با ترکیب بهینه پورتفوی در کلیه رشتههای بیمه ای همراه بوده است.