رئیس کل بیمه مرکزی گفت: عرضه خدمات بیمه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و استارتاپ‌ها به عنوان مکمل شیوه‌های فروش سنتی بیمه، علاوه برایجاد رونق در بازار بیمه پایه‌گذار تحولی عظیم در صنعت بیمه محسوب می‌شود. با هدف تامین نیازهای بیمه‌ای مردم و ضرورت حمایت از فناوری‌های نوین در صنعت بیمه در قالب تفاهم نامه میان […]

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: عرضه خدمات بیمه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و استارتاپ‌ها به عنوان مکمل شیوه‌های فروش سنتی بیمه، علاوه برایجاد رونق در بازار بیمه پایه‌گذار تحولی عظیم در صنعت بیمه محسوب می‌شود.
با هدف تامین نیازهای بیمه‌ای مردم و ضرورت حمایت از فناوری‌های نوین در صنعت بیمه در قالب تفاهم نامه میان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیمه مرکزی ساماندهی و تسهیل فعالیت استارت اپ های بیمه ای را به عنوان راهکاری مناسب در دستور کار خود قرار داد. غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در این باره گفت: عرضه خدمات بیمه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات با سرعت و کیفیت قابل قبول، ضمن افزایش رضایتمندی متقاضیان بیمه، موجبات توسعه بازار بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه را بدنبال خواهد داشت. وی اضافه کرد: اکنون در مقطع فعلی، صنعت بیمه آماده پذیرش نوآوری و جذب فناوری است تا با بهره مندی از ابزارهای نوین ضمن اعمال مناسب مدیریت ریسک، به افزایش رقابت در این صنعت کمک کند. رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای ساماندهی فعالین مزبور در قالب کارگزاری‌های الکترونیکی بیمه، گفت: چنانچه نیاز به بازنگری در مقررات و ضوابط مربوطه باشد، به آنها پروانه فعالیت اعطا می‌شود. وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند درخواست کارگزاری الکترونیکی خود را در این زمینه به اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

پیش بینی رشد ۲۰ درصدی بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا بر مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب این شرکت بیمه تاکید کرد.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند. وی در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان‌ها و شعب تابعه و شبکه فروش ضمن تأکید بر توجه ویژه شبکه فروش بر فروش بیمه‌های خُرد، بر لزوم ارتقاء فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز نیز اشاره کرد.
بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از این سفر، در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت حضور یافت و بر اجرای برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد شعب و شبکه فروش تأکید نمود. این گزارش می‌افزاید، تقویت همدلی میان مسئولین، کارکنان و شبکه فروش، تعامل حداکثری شعب و نمایندگان، دقت عمل و تسریع در بررسی پرونده های خسارت در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان، جلب رضایت ارباب رجوع و توجه به مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب توسط مسئولین شعب از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت بود.

 

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت برخورد و برنامه‌ریزی توسعه فردی

کارگاه آموزشی مدیریت برخورد و برنامه‌ریزی توسعه فردی با حضور کارشناسان ستاد مرکزی و شعب استان تهران بیمه “ما” برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” رییس اداره آموزش این شرکت از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت برخورد و برنامه‌ریزی توسعه فردی خبر داد و گفت: در این کارگاه که در راستای اجرای تقویم آموزشی شرکت برگزار شد، روسا و کارشناسان شعب استان تهران و کارشناسان ستاد حضور داشتند. وی هدف از برگزاری این کلاس را آشنایی کارشناسان با ایده‌هایی برای تغییر و انتخاب مسیر موفقیت و توسعه شخصی عنوان کرد. رییس اداره آموزش بیمه “ما” با اشاره به مهم ترین رویکرد و برنامه‌های اداره آموزش و توسعه دانش بیمه “ما” افزود: توسعه و توانمندسازی کارکنان در حوزه‌های تخصصی و فنی‌، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های عمومی و مدیریتی از جمله این برنامه‌ها است.