
جلسه هم اندیشی کارکنان مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، با هدف تشریح و تبیین اهداف تعیین شده سال جاری تشکیل شد. در این جلسه سبزواری مدیر استان، از همکاران به عنوان نیروهای خط مقدم که وظیفه بسیار سنگین حفظ و حراست از شئونات بانک وجلب رضایت ارباب […]
جلسه هم اندیشی کارکنان مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، با هدف تشریح و تبیین اهداف تعیین شده سال جاری تشکیل شد. در این جلسه سبزواری مدیر استان، از همکاران به عنوان نیروهای خط مقدم که وظیفه بسیار سنگین حفظ و حراست از شئونات بانک وجلب رضایت ارباب رجوع را بر عهده دارند نام برد و از آنها به عنوان عوامل موثر در جهت پیشبرد اهداف و برنامههای بانک یاد کرد و وجود نیروی انسانی جوان، تلاشگر، خلاق و مبتکر در بانک را بعنوان یکی از سرمایه های بی بدیل برشمرد.سبزواری به تفسیر استراتژی، اهداف و برنامه های بانک و همچنین شرح وظائف ابلاغی توسط مدیران ارشد بانک پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با همدلی، هم اندیشی و هم افزائی بیشتر هرچه سریعتر برنامه ها و انتظارات مدیران ارشد بانک جامه عمل بپوشانیم. وی از مطالبات غیر جاری بانک به عنوان یک عامل مخرب که سایر شاخص های مثبت را تحت الشعاع خود قرار می دهد نام برد و از کارکنان خواست همگام و هم سو با روسای شعب بمنظور تعیین تکلیف و وصول مطالبات معوق تلاش کنند. سبزواری تکریم ارباب رجوع و حفظ آراستگی شعب و وضعیت ظاهری پرسنل را از عوامل تاثیر گذار جهت جلب و جذب منابع و رضایت آنها برشمرد و بر رعایت اصول منشور اخلاقی بانک بیش از پیش تاکید کرد. وی دستیابی به بانک دیجیتال در افق ۱۴۰۰ را از اهم وظائف پرسنل دانست و بر لزوم معرفی خدمات بانکداری مدرن و افزایش تعداد کاربران آن تاکید کرد.