سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسانتر با مشتریان و تسهیل خدماترسانی و فضای کسب و کار راهاندازی شد. مدیراین اداره کل با اشاره به تلاشهای پیگیرانه بهمنظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان که برای پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام […]
سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسانتر با مشتریان و تسهیل خدماترسانی و فضای کسب و کار راهاندازی شد.
مدیراین اداره کل با اشاره به تلاشهای پیگیرانه بهمنظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان که برای پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام اداری صورت می پذیرد، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهد، پست صوتی و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی و ارائه توضیحات شفاف و جامع به پرسش مشتریان تسهیل شود.
عادل دریس با اشاره به اینکه این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله ی اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای شاخص های مذکور و با رعایت امانتداری، راز داری و حفظ حریم خصوصی اشخاص و در چارچوب وظایف سازمانی و ملاحظات مقررات جاری صورت میگیرد.