عضو هیات ‌مدیره بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای آن قرار گرفت. مسعود خاتونی در بازدید از شرکت پرداخت الکترونیک سداد که با حضور محمدمهدی صادق مدیرعامل و منوچهر رضانیا عضو هیات‌مدیره و معاونان این شرکت انجام شد، از […]

 

عضو هیات ‌مدیره بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای آن قرار گرفت.

مسعود خاتونی در بازدید از شرکت پرداخت الکترونیک سداد که با حضور محمدمهدی صادق مدیرعامل و منوچهر رضانیا عضو هیات‌مدیره و معاونان این شرکت انجام شد، از نزدیک در جریان روند فعالیت بخش‌ها و واحدهای مختلف این شرکت قرار گرفت.

وی در خصوص نحوه عملکرد و فعالیت‌های کارکنان و نیز در مورد مسائل و مباحث صنعت پرداخت، به‌صورت جزئی و دقیق به گفت و گو پرداخت و از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی همکاران تقدیر و پیشرفت‌ها و نوآوری‌های این شرکت را در صنعت پرداخت مثبت ارزیابی کرد.

خاتونی تأکید کرد: حساسیت و آگاهی نسبت به خواسته‌ها و انتظارات مشتریان، پذیرندگان و مصرف‌کنندگان ابزارهای پرداخت، از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی مناسب و به‌موقع به نیازهای آن ها، می‌توان از توان و ظرفیت های بانک ملی ایران یاری گرفت.

وی در ادامه مجهز شدن به دانش روز و استفاده از آخرین دستاوردهای صنعت پرداخت را رمز پیشرفت و موفقیت شرکت پرداخت الکترونیک سداد دانست و از آن به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت یاد کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تأکید بر این نکته که فضای تعامل و همدلی میان بانک ملی ایران و گروه شرکت‌های سداد بسیار مثبت است، اظهار کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد باید بیشترین بهره را از این امکانات ببرد.

بانکداران شعب کلیدی‌ترین و موثرترین نیرو‌ها در جلب رضایت مردم هستند

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از بانکداران شعب به عنوان مهم ترین و تأثیرگذارترین گروه کاری در بانک یاد کرد و آنان را کلیدی‌ترین و موثرترین نیرو‌ها در پاسخگویی و جلب رضایت مشتری دانست.

خدارحمی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بانکداران شعب با مشتری بیشترین ارتباط را دارند و به دلیل این ارتباط بیشترین امکان و ظرفیت ایجاد رضایتمندی در مردم را دارند.

وی ضمن قدردانی از کارمندان منتخب شورای عالی فرهنگی بانک کشاورزی به دلیل مشتری مداری، حسن اخلاق، دقت، نظم و…. گفت: بانکداران شعب نیروی کلیدی بانک برای جلب رضایت مردم وپیشبرد امور هستند.

خدارحمی با اشاره به سفارش و تأکید اولیای دین در خدمت به مردم گفت: رمز موفقیت در خوشرویی، شفقت و مهربانی با مردم است و هیچ موهبتی بالاتر از خدمت به جامعه نیست.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به نقش و جایگاه این بانک در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور به ویژه رونق تولید بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: با رونق تولید، توان و اقتدار مدافعان غیور عرصه های دفاعی و سیاسی کشور در مواجهه با تهدیدات و توطئه های دشمن افزایش می یابد.

همراهی بانک ایران زمین با جشنواره ملی روز جنگل‌بان

جشنواره ملی روز جنگل‌بان برای سومین سال پیاپی با حمایت بانک ایران زمین و با هدف معرفی و تقدیر از جنگلبانان نمونه، ۱۴ مرداد در سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور برگزار می‌شود.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره ملی روز جنگل‌بان، مراسم تقدیر از جنگلبانان نمونه کشور، دوشنبه هفته آینده ۱۴ مرداد در محل تالار غدیر سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری برگزار می‌شود.

سومین دوره جشنواره روز جنگل‌بان همچون دو دوره گذشته، با تلاش سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و تشکل مردم‌ نهاد جمعیت حامیان زمین و حمایت بانک ایران زمین برگزار می‌شود.

در جشنواره ملی، از هر استان یک جنگل‌بان نمونه انتخاب و از وی تقدیر خواهد شد. تجلیل از خانواده جنگل‌بانانی که جان خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی از دست داده‌اند از بخش‌های دیگر جشنواره است.

نهم مردادماه مصادف با ۳۱ جولای از سوی اتحادیه بین‌المللی جنگل‌بان به عنوان روز جهانی جنگل‌بان نامگذاری شده‌است که در ایران نیز با معرفی جنگل‌بانان نمونه گرامی داشته می‌شود.