محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در جلسه ای با حضور معاونین و مدیران بانک،اهتمام نامه تعالی سازمانی را امضاء کرد. در این جلسه که به همت اداره کل طرح و توسعه و با حضور علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی برگزار شد، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی ضمن تمجید از همت والای […]

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در جلسه ای با حضور معاونین و مدیران بانک،اهتمام نامه تعالی سازمانی را امضاء کرد.
در این جلسه که به همت اداره کل طرح و توسعه و با حضور علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی برگزار شد، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی ضمن تمجید از همت والای تسهیل گران و اعضای تیم های تعالی برای استقرار مدل تعالی در سازمان گفت: آشنایی با منطق پیاده سازی مدل تعالی در سازمان اگر به نحو شایسته ای تبیین شود کارکنان با درک اهمیت و ضرورت اجرای این مساله در می یابند که استقرار مدل تعالی علاوه بر توسعه مفاهیم تعالی موجب شناخت بهتر انتظارات و نیازهای ذینفعان درون و برون سازمانی و تعریف پروژه هایی جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به آن ها می شود و در نهایت چابک سازی و ارزش آفرینی برای ذینفعان را به همراه دارد.وی افزود: الگوی تعالی سازمانی به عنوان رویکردی بنیادین و راهبردی برای تضمین حصول اطمینان از رشد پایدار، مستمر و متوازن در سازمان است که باور به آن می تواند تحقق اهداف و استراتژی های کلان بانک را نیز تسریع نماید.مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم توجه تمامی مدیران به جاری سازی روح تعالی در واحدهای مختلف بانک گفت: هدف این جلسه توسعه و توانمندسازی مهارت های مدیران بانک دی در مسیر تعالی است تا با ایجاد همدلی، اهتمام و نهادینه کردن چرخه بهبود مستمر شاهد پیاده سازی منطق تعالی در عملکرد روزانه تمامی همکاران باشیم.