معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود. فرهاد اینالویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. […]

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود.
فرهاد اینالویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایران‌زمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.
وی ادامه داد: این درخواست‌ها می‌تواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانت‌نامه، LC داخلی، انواع کارت‌ها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با بیان اینکه هدف‌گذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین به نتیجه می‌رسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین تصریح کرد: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و به‌زودی شاهد تکمیل یکی از پازل‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.
اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایران‌زمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال‌جاری یکپارچه می‌شود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد. همچنین مراسم طرح “تا مهر با همدلی” کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد.
در این مراسم که به هدف تامین مالی لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته برگزار شد، از نخبگان تحت پوشش و خیرین تجلیل و تقدیر شد.
سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم از خیرین و کلیه افرادی که در جهت تامین مایحتاج و امکانات اولیه قشر ناتوان و بی بضاعت کوشا هستند قدردانی کرد و گفت: بانک ایران زمین در طی این سال ها همواره به دنبال انجام مسئولیت اجتماعی خود بوده و در حوادث مختلف همچون کمک رسانی به استان های سیل زده یا بیماری های خاص کوشا بوده است و همچنین در اجرای طرح مهر تا همدلی نیز حامی و پیگیر خواهد بود.

اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت

حوزه سلامت یکی از مهم ترین حوزه های کشور است که نقش اثرگذاری بر آرامش روحی و آسایش مردم دارد. افزایش آگاهی جامعه از حوزه سلامت بدون شک یکی از مواردی است که علاوه بر کمک به کاهش معضلات در این حوزه موجب بهبود عملکرد وضعیت زندگی مردم شده و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.
بانک رفاه با قریب به ۶ دهه تجربه در ارائه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه امروز به عنوان بانکی پیشگام در حوزه سلامت نقش آفرینی می کند به طوری که این بانک با هدف تداوم روند ارائه خدمات مطلوب و متمایز در شبکه بانکی به فعالان حوزه سلامت کشور “طرح مهر سلامت ۹۸” را ارائه کرد.
تامین مالی با استفاده از ابزارهای جدید و اعطای اعتبارات مورد نیاز زنجیره سلامت کشور، طراحی خدمات بانکی متمایز با هدف تسهیل فرآیندهای ملی و نیز مشارکت فعال و جدی در طرح تحول نظام سلامت کشور بخشی از اهم اقدامات بانک رفاه در حوزه سلامت کشور است. این در حالی است که راه اندازی واحدهای ارائه خدمات خاص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ایفای مسوولیت اجتماعی در قالب اهدای آمبولانس و تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی و نیز انعقاد تفاهمنامه همکاری با حوزه های مختلف زنجیره سلامت کشور از اقداماتی است که عملکرد این بانک را در مقایسه با سایر بانک‌ها متمایز کرده است.
توجه بانک رفاه به حوزه سلامت کشور به گونه ای است که این بانک در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب “طرح مهر سلامت ۹۸ ” به جامعه پزشکی کشور، اعضای هیأت علمی کشور فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت در مراکز درمانی که مرکز مربوطه نیز دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام کند و داروخانه‌ها تسهیلات می دهد.
این بانک همواره در خدمت و همراه حوزه سلامت کشور بوده و خدمات گسترده‌ای در این حوزه انجام داده است به طوری که ارتباط نزدیک بانک رفاه با سازمان تأمین اجتماعی از گذشته تاکنون باعث شده تعامل و نزدیکی خاصی در این حوزه به وجود آید.