توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است
توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

    مدیرعامل پست‌بانک ایران، در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک، اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مشتریان و همسویی با ترجیحات آن‌ها، برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار، بسیار مهم و حیاتی است. دکتر بهزاد شیری، با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار به‌عنوان بزرگ‌ترین بانکداری خرد کشور گفت: […]

 

 

مدیرعامل پست‌بانک ایران، در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک، اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مشتریان و همسویی با ترجیحات آن‌ها، برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار، بسیار مهم و حیاتی است.
دکتر بهزاد شیری، با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار به‌عنوان بزرگ‌ترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجی‌های استاندارد از خدمات ارائه‌شده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران تأکید کرد.