مدیرعامل بانک ملی ایران «ملی پلاس» و «شعبه دیجیتال» را دو محصول منحصر به فرد و همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان خواند و گفت: افتخار داریم که با روزآمدترین محصولات بانکی، میتوانیم به مشتریان خود خدمت ارائه کنیم. دکتر محمد رضا حسینزاده در «ملی شو ۴» با بیان این که این […]
مدیرعامل بانک ملی ایران «ملی پلاس» و «شعبه دیجیتال» را دو محصول منحصر به فرد و همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان خواند و گفت: افتخار داریم که با روزآمدترین محصولات بانکی، میتوانیم به مشتریان خود خدمت ارائه کنیم.
دکتر محمد رضا حسینزاده در «ملی شو ۴» با بیان این که این رویداد، محلی برای عرضه تازهترین خدمات بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و نمایش پیشرفتهای واقعی در این زمینه است، افزود: در شرایطی که کشور با مشکل پاندمی کرونا مواجه است، دو محصول جدید بانک ملی ایران به خوبی می تواند به قطع زنجیره این بیماری منحوس کمک کند.
وی «ملی پلاس» را نمونه قطعی محصولات مرتبط با آینده بانکداری در جهان خواند و با ابراز خرسندی از این که چنین محصولی اکنون در «ملی شو ۴» رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: موسسه معتبر تحقیقاتی و مدیریتی مکنزی به تازگی تاکید کرده که آینده نظام بانکی جهان، نمونهای مشابه «ملی پلاس» خواهد بود.
دکتر حسینزاده با اشاره به این که کارشناسان این بانک بیش از یک سال و نیم بر روی این پروژه تحقیق کرده اند، اظهار کرد: «ملی پلاس» در ورودی شعبه با انواع سامانه های بانکداری الکترونیک خدمات دهی می کند و در ادامه، همه انواع مشاوره های بانکی، بورسی، مالی، مالیاتی، ارزی و … را به مشتریان ارائه خواهد کرد. مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین «شعبه دیجیتال» را دیگر محصول یکتای این بانک خواند که مشتری را به طور کامل از حضور در شعبه فیزیکی بی نیاز می کند، بدون این که در خدمت رسانی به او اختلالی ایجاد شود.
حسینزاده با اشاره به کمک های شخص وزیر و معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور کمک به راه اندازی این پلتفرم، افزود: برای فعال شدن شعبه دیجیتال، قوانین و دستورالعملهای خاصی لازم بود که همه مقام های مسئول به این منظور، بانک ملی ایران را یاری کردند.
وی با اشاره به این که در «شعبه دیجیتال»، همه فرایندها از جمله احراز هویت، امضا و خرید سفته به صورت غیرحضوری ارائه می شود، گفت: حتی افتتاح حساب در این شعبه نیز غیرحضوری است که می تواند بسیاری از آسیبهای ناشی از مراجعه مشتری به شعبه از جمله تردد در سطح شهر، انتقال بیماری ها و … را کاهش دهد.