عزم جدی برای به حداقل رساندن مشکلات ایثارگران سازمان بنادر
عزم جدی برای به حداقل رساندن مشکلات ایثارگران سازمان بنادر

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نخستین روزکاری خود، در نشستی صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا، پای سخنان و درددل آنها نشست و از برنامه‌ریزی برای جلسات و دیدارهای منظم خویش با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تهران و بنادر کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان […]

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نخستین روزکاری خود، در نشستی صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا، پای سخنان و درددل آنها نشست و از برنامه‌ریزی برای جلسات و دیدارهای منظم خویش با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تهران و بنادر کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این نشست علاوه بر تعدادی از خانواده شهدای سازمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنادر و رییس شورای فرهنگی سازمان، مسئول امور ایثارگران و تعدادی از مدیران حضور داشتند و خانواده شهدای بنادر نیز از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند.
علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست صمیمانه بر تکریم و دیدار با خانواده گرانقدر شهدا و حفظ و نگهداری نام، یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای سرکشی منظم و حضور فیزیکی مدیران بنادر و مسئولان امور ایثارگران در جمع خانواده‌های شهدا، خاطرنشان کرد: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم و هر کار و اقدامی برای این عزیزان و خانواده‌های گرامی آنها انجام دهیم، در قبال ایثار شهدا، هیچ است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین دفتر امور ایثارگران سازمان بنادر را مکلف کرد تا با برنامه زمان‌بندی کوتاه مدت و میان مدت، مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر را به حداقل برساند.
معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه نیازمند دعای خانواده شهدا برای خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر به مردم هستیم، گفت: دفتر امور ایثارگران پیگیری کند تا این جلسات و دیدارها با خانواده‌های ایثارگر و شهدا به صورت منظم برگزار شود.
پيام تبريک سرپرست سازمان هواپيمايي کشوري به مناسبت هفته پدافند غيرعامل
سياوش اميرمکري سرپرست سازمان هواپيمايي کشوري در پيامي هفته پدافند غيرعامل را تبريک گفت. متن پیام تبریک به این شرح است:
بسمه تعالی
گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل فرصت ارزشمندی است برای تقدیر از کسانی که با چشمان بیدار برای جلوگیری از بروز آسیب به زیرساخت های کشور صادقانه تلاش می کنند.
بی شک پایداری فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف نیز نیازمند رعایت ملاحظات و الزامات پدافند غیرعامل است.
اینجانب ضمن آرزوی توفیق برای دست اندرکاران حوزه های مختلف پدافند غیرعامل
رجا واثق دارم که این شجره طیبه به خوبی می تواند مسیر رعایت الزامات خود در دستگاه‌های اجرایی را محقق سازد.
سیاوش امیرمکری
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری