ترويج فرهنگ مسافر را به کارهای ماندگار روابط عمومی اضافه کنيد
ترويج فرهنگ مسافر را به کارهای ماندگار روابط عمومی اضافه کنيد

    سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران «ترويج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشورمان» را وظيفه اصلی روابط عمومی دانست، اقدامی که می‌تواند در زمره کارهای ماندگار صورت‌گرفته در روابط عمومی قرار بگيرد. به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ حمیدرضا سیدی در دیدار با مدیر و کارکنان ستادی روابط عمومی […]

 

 

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران «ترويج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشورمان» را وظيفه اصلی روابط عمومی دانست، اقدامی که می‌تواند در زمره کارهای ماندگار صورت‌گرفته در روابط عمومی قرار بگيرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ حمیدرضا سیدی در دیدار با مدیر و کارکنان ستادی روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: علاوه بر صداقت و شفافیت در انعکاس اخبار و رویدادها، روابط عمومی بایستی برای ترویج فرهنگ مسافر در فرودگاه‌های کشور برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهد، به شکلی که مسافران بدانند چه حقوقی در فرودگاه‌ها دارند و چگونه می‌توانند با استفاده از این حقوق و همچنین استفاده از دستورالعمل‌های فرودگاهی، مسافرتشان را با آرامش انجام دهند.
وی از روابط عمومی به عنوان بخش مهمی از ساختار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نام برد و اظهار امیدواری کرد؛ ساختار شایسته خود را در تشکیلات شرکت و به صورت کاملا قانونی به دست آورد و بتواند بیش از پیش منشاء خدمت‌رسانی درون و برون‌سازمانی شود.
به گفته وی، روابط عمومی اکنون در حد یک مدیریت فعالیت می‌کند و بایستی در حد یک مدیریت نیز ساختار داشته باشد.
سیدی در این دیدار که با حضور قنبر خلیل‌پور، مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و بررسی شکایات برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیریت روابط عمومی که برنامه سالانه بسیار خوبی را تهیه و ارایه داده است، اظهار کرد: به مجموعه روابط عمومی کمک خواهیم کرد تا در راستای شناساندن نقش، جایگاه، شرح وظایف و عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یک ضلع از اضلاع مثلث هوانوردی گام‌های بزرگی را بردارد و خدمات مهمی را در زمینه هویت‌بخشی به شرکت ارایه دهد.
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط مدیریت کنونی روابط عمومی و همچنین برنامه‌هایی که در این مجموعه در دست اجراست، افزود: اقدامات شما در ستاد و فرودگاه‌ها، کارهای بزرگی است که می‌توان از آنها به عنوان کارهای ماندگار یاد کرد.
وی ضمن تاکید بر نقش روابط عمومی در هنگام بروز سوانح و موقعیت‌های اضطراری، افزود: بایستی اقدامات روابط عمومی برای مستندسازی ادامه یابد.
سیدی روابط عمومی را مجموعه زحمتکش و متخصصی دانست و گفت: من برای احقاق حقوق همکاران ستادی و فرودگاهی روابط عمومی نهایت تلاشم را در چارچوب قانون انجام می‌دهم.
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پایان سخنانش حفظ آرامش در محیط کار را لازمه انجام درست وظایف دانست و بر گسترش آن در بخش های مختلف تاکید کرد. پیش از سخنان سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی‌صائم، سرپرست روابط عمومی شرکت طی سخنانی ضمن قدردانی از نگرش حمایت‌گرانه سیدی از مجموعه روابط عمومی، اظهار کرد که با وجود کاهش و کمبود نیروی انسانی متخضصص، روابط عمومی سعی دارد به تمامی وظایف خودش عمل کند.
آقائی‌صائم ضمن بر شمردن وظایف چندگانه هریک از کارکنان ورابط عمومی گفت: با حضور شما در راس هرم مدیریتی شرکت، روابط عمومی به ارایه خدمات صادقانه خودش ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به احیای روحیه برادری و وفاق میان نیروهای ستادی و فرودگاهی افزود: روابط عمومی عزم جدی برای حرکت در جهت پیشبرد اهداف شرکت دارد.
سیدی همچنین بر ضرورت ساختارمند کردن روابط عمومی در حد یک مدیریت و همچنین تجهیز روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها به امکانات لازم افزود: خدمت به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وظیفه شرعی و قانونی ما است. در این راستا ضمن تداوم فعالیت‌هایی که از ابتدای تشکیل روابط عمومی به مدت شانزده سال صورت گرفت، احیای برنامه مهمان هفته، گروه مستندساز روابط عمومی، تشکیل اداره ارتباط با رسانه و برنامه‌ریزی برای آموزش تخصصی و حرفه‌ای همکاران را از مهمترین برنامه‌های پیش روی در روابط عمومی دانست.