مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: آینده و سرنوشت همه ما به آموزش گره خورده است. دکتر محمد رضا حسین زاده در کارگاه آموزشی آینده پژوهی در آموزش سازمانی و بیست و ششمین نشست بررسی عملکرد آموزشی بانک با تقدیر از همه کسانی که در حوزه آموزش کارکنان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بانک ملی ایران […]

 

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: آینده و سرنوشت همه ما به آموزش گره خورده است.

دکتر محمد رضا حسین زاده در کارگاه آموزشی آینده پژوهی در آموزش سازمانی و بیست و ششمین نشست بررسی عملکرد آموزشی بانک با تقدیر از همه کسانی که در حوزه آموزش کارکنان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بانک ملی ایران از ابتدا برای آموزش و پژوهش ارزش زیادی قائل بوده و آن را به عنصری جدانشدنی از فعالیت های خود تبدیل کرده است. وی با بیان این که هیچ کدام از عوامل بانک از آموزش بی‌نیاز نیستند، ادامه داد: موضوعات مرتبط با بانکداری، به روزند و یادگیری مرتب و منظم آنها اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران  گفت: مدیران و کارکنان اداره کل آموزش بانک، باید موضوعات آموزشی مربوط به کارکنان را همواره به روز نگه داشته و از اساتید دانشگاهی مرتبط برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها استفاده کنند.

حسین زاده همچنین با اشاره به کتاب خاطرات ماهاتیر محمد، گفت: نخست وزیر سابق مالزی در آن جا تاکید کرده که پیشرفت کشورش، مدیون آموزش مستمر است. مدیرعامل بانک ملی ایران به کارگیری روش‌های جدید و جذاب آموزشی را راهکاری جدی برای افزایش سطح آگاهی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات مهم اقتصادی و بانکی باید در راس آموزش‌ها قرار داشته باشد. وی همچنین با توصیه به کارکنان برای مطالعه آزاد روزانه، گفت: بزرگان دینی، مشاهیر علمی و نخبگان ایران و جهان، همواره مردم را به مطالعه و کسب علم تشویق کرده اند و تنها مطالعه است که می‌تواند نجات بخش انسان باشد.

رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران

استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران به‌ویژه در بخش اینترنت‌بانک در اردیبهشت‌‎ماه ٩٨ نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ٥٧ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از اینترنت‌بانک آن شده است، به‌ نحوی ‌که حجم استفاده از اینترنت‌بانک صادرات ایران در اردیبهشت‌ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه همین سال‌جاری از ٥٧ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها از ٧٢درصد فراتر رفت.  همچنین تعداد تراکنش‌های صورت‌گرفته در سامانه همراه‌بانک صادرات در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه قبل، بالغ بر ٥١ درصد و میزان این تراکنش‌ها از ٥٥درصد فراتر رفته است. در حوزه بانکداری الکترونیک، تلفن‌بانک صادرات ایران نیز با افزایش ٤٤درصدی تعداد تراکنش‌ها و نیز ٨٨درصدی مبلغ آن‌ها همراه بوده است.  علاوه‌بر این، مبلغ تراکنش‌ها در پایانه‌های شعب این بانک در دومین ماه از سال‌جاری رشد ٨٦ درصدی را نسبت به فروردین‌ماه تجربه کرد و نیز میزان تراکنش‌ها از طریق ٥هزار و یکصد و هشتاد خودپرداز این بانک در همان بازه زمانی، رشد ٢٢ درصدی را ثبت کرد.  بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان خودپرداز در شبکه بانکی، همواره منشأ خدمات گسترده و تسهیل امور بانکی از این درگاه در سطح کشور بوده است.

بانک دی خدمت به جامعه هدف را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌داند

رئیس هیئت مدیره بانک دی در حاشیه سفر به استان همدان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دیدار کرد.

رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در دیدار با دکتر ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان درباره گسترش تعامل و زمینه‌های مشترک همکاری میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت و گو کرد. سهم دینی که به منظور بازدید از شعبه همدان بانک دی به این استان سفر کرده بود در یک نشست صمیمی با دکتر ناصر عارف‌، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بر اهتمام بانک دی برای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران تاکید کرد و گفت: در تمامی بانک ها خدمت به خلق از واجبات است و در بانک دی، خدمت به خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم. رئیس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به این که مردم ایران اسلامی براي پيروزي انقلاب و بقاي آن از جان و مال خود گذشتند، گفت: انسان‌هاي آزاده‌، والا مقام و با ایمان در خانواده هايي مذهبي و متدين رشد می‌کنند و خانواده شهدا که توانستند اينچنين به تربيت فرزندان خود بپردازند تا در راه اسلام و انقلاب از جان خود بگذرند سهم بزرگي در پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم نظام دارند.