واحدهای مختلف بانک ملی ایران در سال جاری محورهای هفت گانه ابلاغ شده توسط مدیرعامل را با دقت و جدیت پیگیری می‌کنند. دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با مدیران ارشد بانک تاکید کرد که این بانک باید تا پایان سال در محورهای هفت گانه ابلاغی به سطح مطلوبی از رشد مورد نظر برسد؛ به […]

واحدهای مختلف بانک ملی ایران در سال جاری محورهای هفت گانه ابلاغ شده توسط مدیرعامل را با دقت و جدیت پیگیری می‌کنند.
دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با مدیران ارشد بانک تاکید کرد که این بانک باید تا پایان سال در محورهای هفت گانه ابلاغی به سطح مطلوبی از رشد مورد نظر برسد؛ به طوری که جایگاه برتر خود در نظام بانکی را بیش از حد کنونی ارتقا دهد.
توسعه راهکارهای کسب درآمد غیر مشاع، بهینه کردن شرایط منابع انسانی، توسعه بهره مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک، حمایت حداکثری از اشتغالزایی و کمک به رونق تولید، توسعه راهکارهای بازاریابی، تلاش حداکثری برای وصول مطالبات معوق و توجه ویژه به سودآوری، محورهای ابلاغی مدیرعامل بانک ملی ایران است.
حسین زاده همچنین کمیته های ویژه ای را برای رصد شاخص ها متناسب با این هفت محور مشخص کرده است که به طور مرتب گزارش هایی از روند تغییر آن ها تهیه می‌کنند.
بانک ملی ایران در بسیاری از محورهای ابلاغی از جمله کاهش مطالبات معوق، توسعه بانکداری الکترونیک و کمک به رونق تولید و افزایش اشتغال، جایگاه ویژه ای در نظام بانکی دارد و بارها از سوی مقامات بلندپایه کشور از جمله دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

انجام فرایند تسویه پرداخت‌یاری از طریق بانک ایران زمین

از این پس فرایند پرداخت یاری و خدمت انجام عملیات تسویه با پذیرندگان پشتیبانی شده شرکت‌های پرداخت یار از طریق بانک ایران زمین انجام خواهد شد.
بر اساس اعلام شرکت شاپرک تعداد پرداخت یاران با رشد بسیار زیاد با توجه به قانونگذاری و تهیه سند در این بخش و همکاری و تعامل‌های انجام شده امروزه به عدد ۳۴ شرکت رسیده است؛ پرداخت یاران در صورت حرکت در مسیر مناسب و رشد و تعامل با شرکت‌های پرداخت الکترونیک می‌توانند ضمن ارائه خدمات نوآورانه و جدید در بخش کاهش هزینه‌های بخش پرداخت کشور نقش مهمی داشته باشند.یکی از چالش‌های پرداخت یاران با شاپرک و شبکه بانکی کشور آماده نبودن زیرساخت تسویه پرداخت یاری توسط بانک‌ها و مسیر نچندان صحیح عملیات تسویه بود که با اقدامات ابلاغی بانک مرکزی و شاپرک به شبکه بانکی، فرآیند تسویه پرداخت یاری مورد تاکید قرار گرفت و حالا بعد از نهایی شدن آزمایش‌ها و عملیاتی شدن در دو بانک ایران زمین و بانک آینده عملیات تسویه با پذیرندگان پشتیبانی شده شرکت‌های پرداخت‌یار از طریق این دو بانک انجام می‌شود.
براساس اعلام روابط عمومی شاپرک در آینده تعدادی از بانکهای به فرآیند تسویه اضافه خواهند شد.

پذیرندگان POS فروشگاهی در طرح کارآمد تسهیلات دریافت می‌کنند

بانک تجارت در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود، در قالب طرح کارآمد تسهیلات ویژه به دارندگان POS های فعال پرداخت می‌کند.
“طرح کارآمد” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب بانک تجارت، طراحی شده است. در این طرح تسهیلات بر اساس میانگین حساب‌های جاری، قرض‏ الحسنه پس‌انداز و کوتاه‌مدت متصل به پایانه فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی اعطا می‌شود.
مشتریان حقیقی و حقوقی دارنده پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های بانک تجارت می توانند بر اساس مانده ای که در حساب خود برای مدت تعریف شده ۳ ماهه یا ۶ماهه ایجاد می‌کنند، در این طرح از امکان دریافت تسهیلات ۴ تا ۱۰میلیارد ریالی با مدت بازپرداخت حداکثر ۱۸ ماه برخوردار شوند.
از مزایای اصلی طرح کارآمد، می‌توان به امکان برداشت مانده حساب مشتری دریافت کننده تسهیلات، تنوع و نرخ پایین سود تسهیلات، مبلغ و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی اشاره کرد.
امکان دریافت تسهیلات طرح کارآمد تا سقف ۵۰۰میلیون ریال با معرفی یک ضامن معتبر فراهم شده و برای مبالغ بالای یک میلیارد ریال نیز وثائقی مطابق با ضوابط بانک اخذ می شود.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط مشتریان ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.