مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم توجه ویژه کارکنان بانک به موضوع سودآوری واحدها تاکید کرد. دکتر محمد رضا حسین‌زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه‌های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره‌وری بانک، قدرت تسهیلات‌دهی و […]

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم توجه ویژه کارکنان بانک به موضوع سودآوری واحدها تاکید کرد.
دکتر محمد رضا حسین‌زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه‌های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره‌وری بانک، قدرت تسهیلات‌دهی و خدمت ‌رسانی به مشتریان نیز افزایش می یابد.
وی با تاکید بر این که خدمت رسانی شایسته به مشتریان، از اولویت‌های اساسی بانک است، ادامه داد: گسترش خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است. حسین‌زاده سامانه‌هایی مانند بام، بله، اپلیکیشن ۶۰ و بانک آفیسر را از پیشرفته ترین خدمات در نظام بانکی دانست و افزود: این خدمات خوشبختانه با اقبال عمومی مواجه شده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، تاکید کرد‌: نحوه فعالیت این اداره امور شعب می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارکنان در بانک ملی ایران باشد.
نشست هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت و گروه خودروسازی ایران خودرو
دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت همراه با چند تن از مدیران ارشد این بانک با حضور در محل شرکت ایران خودرو، با مدیرعامل و تعدادی از مسوولان این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.
مدیرعامل بانک ملت در این نشست، با بیان این نکته که ایران خودرو در سال‌های گذشته، تعامل مطلوبی با این بانک داشته است، اظهار داشت: انتشار بزرگ‌ترین صکوک کشور از سوی ایران خودرو با ضمانت بانک ملت انجام شد که این موضوع نشان‌دهنده اعتماد متقابل بین دو مجموعه است.
وی با بررسی موانع و مشکلات پیش روی همکاری‌های فی ما بین، دستورات لازم را برای حمایت از شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی ایران در راستای تحقق شعار سال یعنی رونق تولید صادر کرد.
دکتر بیگدلی با ارائه راهکارهایی برای تسویه بدهی‌های ایران خودرو در بخش ارزی و ریالی به بانک ملت، درخواست‌های مالی این شرکت را دریافت و بررسی آنها را به مدیران مربوطه ارجاع داد.
وی با اشاره به این نکته که بانک ملت مهم‌ترین استراتژی خود را در سال جاری کمک به رونق تولید در کشور تعیین کرده است، تاکید کرد: با وجود بانک‌های بزرگی همچون بانک ملت، هیچ شرکت تولیدی در کشور نباید به دلیل کمبود نقدینگی، دچار تعدیل یا تعطیل فعالیت شود و حمایت از این شرکت ها، وظیفه ذاتی نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: بانک ملت برای کمک به مجموعه ایران خودرو برای عبور از این شرایط، در چارچوب ضوابط و مقررات، آمادگی کامل دارد.

بانک حامی رویدادهای دانش بنیان

بانک رفاه کارگران به عنوان با سابقه‌ترین بانک اجتماعی کشور در حال حاضر با قریب به شش دهه تجربه و به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ تجاری کشور، انواع متنوع خدمات روزآمد بانکی ارائه می کند.
پرداخت بالغ بر ۱۹.۹۵۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط طی سال های ۹۶، ۹۷ و دو ماهه نخست سال جاری، پرداخت تعداد ۱۵.۷۱۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مدد جویی به مبلغ بیش از ۱.۷۹۷ میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال ۹۷ و دو ماهه نخست سال ۹۸ و اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ ۱۰.۸۱۰.۷۰۵ میلیون ریال در دوره تیرماه ۹۷ الی پایان خرداد ماه بخشی از خدمات بانک رفاه کارگران در حوزه خدمات اعتباری است.
بانک رفاه در راستای ماموریت خود و با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد به آحاد اقشار جامعه و به ویژه جامعه بزرگ تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، اقدام به ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نموده است که از آن میان در دو مورد برنده جایزه نوآوری در سطح ملی شده است .