تاکيد وزير راه و شهرسازي بر تسريع  در آغاز پروژه بهسازي باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد
تاکيد وزير راه و شهرسازي بر تسريع  در آغاز پروژه بهسازي باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

  وزير راه و شهرسازي در بازديد از فرودگاه مهرآباد بر تسريع در برطرف کردن موانع و شروع پروژه بهسازي باند ۲۹ چپ تاکيد کرد. در این بازدید، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ارایه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص اجرای پروژه بهسازی باند […]

 

وزير راه و شهرسازي در بازديد از فرودگاه مهرآباد بر تسريع در برطرف کردن موانع و شروع پروژه بهسازي باند ۲۹ چپ تاکيد کرد.
در این بازدید، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ارایه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ پرداخت و محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز بر رفع موانع و تسریع در شروع پروژه باند ۲۹ چپ تاکید کرد.
همچنین ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره شرکت و راهبر فرودگاه مهرآباد به ارایه گزارشی درباره رفع عدم تطابق های اعلامی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به منظور بهره برداری از باند ۲۹ راست پرداخت و گفت: کارکنان فرودگاه مهرآباد با جدیت در خصوص رفع تمام موارد اعلامی به صورت شبانه روزی در کمترین زمان اقدام کرده اند و رضایت سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رفع عدم تطابق ها کسب شده است. گفتنی است؛ پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، از سوی امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به عنوان مهمترین پروژه سال ۱۴۰۰ صنعت فرودگاهی ایران نامگذاری شده است.
تغییر نام ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی(ره)
به مدافعان سلامت
شهردار تهران از تغییر نام ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به ایستگاه مدافعان سلامت خبر داد.
پیروز حناچی شهردار تهران در پستی توئیتری نوشت: با پیشنهاد جامعه پزشکی و تایید اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی به پاس زحمات کادر فداکار بهداشت و درمان به ایستگاه مدافعان سلامت تغییر نام یافت. شهردار تهران با بیان اینکه در همه نقاط شهر پروژه های توسعه محله ای برای رضایت شهروندان تعریف شده است، گفت: دستگاه حفاری مترو به منطقه ۲۰ و ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی منتقل شده و این منطقه از ۲ خط مترو بهره‌مند می‌شود.

در پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران اتفاق افتاد؛
کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه ارتباطات دیداری و شنیداری
همزمان با برگزاری پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران، مراسم معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران نیز انجام شد.
همزمان با برگزاری پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران، مراسم معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران نیز انجام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این مراسم که با حضور پروفسور سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و جمعی از صاحبنظران و مدیران روابط عمومی برگزار شد، پروفسور عاملی مطالبی را در خصوص نسل پنجم فناوری‌های نو و عملیات همزمان و گسترده روابط عمومی‌ها، الگوریتم‌های هوشمند و فراگیر، بررسی کارکرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، ویژگی‌ها و مقایسه آن با روابط عمومی‌های تعاملی و عاطفی عنوان کرد و ابزار و بستر های آن به ویژه نسل های متفاوت وب را به عنوان پیش نیاز هوش مصنوعی مطرح کرد.
بر اساس این گزارش، در جریان برگزاری رویداد یاد شده بر اساس ارزیابی‌های حرفه‌ای داوران از آثار دریافتی، از روابط عمومی های برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد و جایزه برتر «ارتباطات دیداری و شنیداری» (فرهنگ سازی با تولیدات رسانه ای) به روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعطا شد.
این گزارش حاکی است، در پنجاه و هفتمین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی مهندس منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان ضمن ارائه و بیان عملکرد روابط عمومی سازمان در سال ۹۹ با اشاره به این که نگرش مخاطب محوری ضامن توفیق و تعالی روابط عمومی هاست، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید نگاه پلتفرمی درست، دقیق و کامل به موضوعات داشته و تمامی جوانب متصور در حوزه‌های کاری را پوشش داده و به صورت متوازن عمل کنند.
وی افزود: در این راستا، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رویکرد بالادستی، فرا سازمانی و ملی در پیش گرفته که امروزه به وضوح نمود آن در عرصه های ستادی و استانی قابل درک و ملموس است.
مهندس فخاران خاطرنشان کرد:گزارش عملکرد روابط عمومی سازمان در سال ۹۹ در هفت بخش به همراه ۲ بخش مربوط به کارهای شاخص و خلاقانه به جشنواره مذکور ارائه شد که شامل موارد ذیل بود:
۱- حضور فعال و رقابت در مجامع ارتباطی و دریافت نشان های افتخار
۲- توسعه و بهبود مجموعه پورتال های سازمان، بیان اهم نقاط قوت آن ها و برنامه های آتی توسعه پورتال ها
۳- انتشارات سازمان با آمیزه ای از اطلاع‌رسانی سنتی و روش های نوین در زمینه های بروشور، کتابچه، نشریه چاپی و نشریه الکترونیکی
۴- تولیدات تصویری و مستند سازی در زمینه های انیمیشن، فیلم کوتاه آموزشی، فیلم مستند، تیزر، کلیپ، نماهنگ، سرود و موشن گرافیک
۵- تعامل با مخاطبان در فضای مجازی و حضور روابط عمومی ستاد و استان ها در کانال های پیام‌رسان
۶- برگزاری نمایشگاه های حضوری و مجازی، مراسم و همایش‌ها و بهره‌گیری از ابزارهای نوین و ویدئو کنفرانس
۷- عملکرد رسانه ای مبتنی بر تعامل روابط عمومی و رسانه ها از طریق رصد و پایش اخبار در رسانه‌های چاپی و مجازی، مصاحبه های مطبوعاتی، برگزاری نشست ها و پاسخگویی به رسانه ها، تولید و انتشار محتوا و ۲ کار شاخص شامل تولید و پخش ۱۳ برنامه تلویزیونی با عنوان «روبه‌راه» از شبکه یک رسانه ملی با هدف ارتقای منزلت اجتماعی رانندگان و راهداران و بیان م
کلات آنها و دیگری شامل راه‌اندازی «سامانه آرشیو دیجیتال آنلاین» به عنوان یکی از سامانه های آرشیو تخصصی با امکان ذخیره و مستندسازی انواع منابع صوتی، تصویری و چندرسانه ای و …
لازم به ذکر است، در این دوره از جشنواره بیش از ۱۷۰۰ اثر از ۱۱۲ سازمان و شرکت در ۱۴ بخش شامل پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری و شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستان‌سرایی، اقدامات کرونا و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از ارزیابی نهایی، ۲۳ روابط عمومی برتر انتخاب و معرفی شدند.