صدور نخستین بیمه نامه صندوق اجاره ای توسط بیمه “ما”
صدور نخستین بیمه نامه صندوق اجاره ای توسط بیمه “ما”

با همکاری بانک ملت و اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای اولین بار در کشور بیمه نامه صندوق اجاره ای را که پیش از این به نام صندوق امانات بانک معرفی شده بود صادر کرد. بیمه “ما” با همکاری بانک ملت برای اولین بار در کشور، بیمه نامه صندوق اجاره ای را صادر کرد. بیمه […]

با همکاری بانک ملت و اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای اولین بار در کشور بیمه نامه صندوق اجاره ای را که پیش از این به نام صندوق امانات بانک معرفی شده بود صادر کرد.
بیمه “ما” با همکاری بانک ملت برای اولین بار در کشور، بیمه نامه صندوق اجاره ای را صادر کرد.
بیمه “ما” با همکاری بانک ملت و اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای اولین بار در کشور بیمه نامه صندوق اجاره ای را که پیش از این به نام صندوق امانات بانک معرفی شده بود صادر کرد.
بر اساس این گزارش، مجید نظری مدیر بیمه های مهندسی بیمه “ما” با تایید این خبر گفت: این طرح بیمه ای با بیش از دو سال مطالعه توسط کارشناسان و مدیران فنی و تحقیق توسعه، تحقیق میدانی و همچنین مطالعات تطبیقی در کشورهای پیشتاز در این رشته پیاده سازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیمه “ما” در نظر دارد طرح خود را که دو سال مجوز آنرا در اختیار دارد به بانک ها و سایر نهادهای مالی و اعتباری کشور تسری دهد. لازم به ذکر است طی مذاکرات انجام شده با یکی از بانک های بزرگ کشور، بزودی این بیمه نامه در آن بانک نیز صادر خواهد شد.
وی افزود: بیمه گزاران و فعالین صنعت بیمه و بانک شاهد طرح های جدیدتری از بیمه “ما “در آینده ای نزدیک خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مطرح کرد:
پرداخت هزینه بیمه شدگان آتیه‌سازان تا پانصد هزار تومان طی ۲۴ الی ۴۸
مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: یکی از عوامل مهم در جلب رضایت بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ، پرداخت هزینه‌ها تا سقف ۵۰۰ هزار تومان طی ۲۴ الی ۴۸ است که این پرداخت‌ها شامل ۷۴ درصد از بیمه شدگان می‌شود.
افشین مقصودی در نشست با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: سرمایه شرکت آتیه سازان حافظ در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته و هم اکنون این شرکت جزو هفتمین یا هشتمین شرکت بیمه‌ای معتبر از لحاظ سرمایه در ایران است.
وی بیان کرد: مهمترین هدف شرکت آتیه سازان حافظ در سال گذشته و سال جاری، تکریم ارباب رجوع بوده که در راستای این هدف، تعداد پرسنل پاسخگو در مرکز ارتباط با مشتریان را به سه برابر افزایش دادیم. همچنین طی نظرسنجی صورت گرفته از بیمه شدگانی که برای ارائه خدمت به مراکز درمانی طرف قرارداد یا شعب ما مراجعه کردند، مرکزارتباط مشتریان و روابط عمومی شرکت با تمام بیمه شدگانی که اعلام نارضایتی کرده‌اند، تماس گرفته و دلیل نارضایتی آنها را جویا شده و اطلاع رسانی لازم را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت آتیه سازان افزود: زمان پرداخت معوقات مراکز درمانی طرف قرارداد به نسبت اوایل سال ۱۳۹۹ به ۳ الی ۴ ماه کاهش پیدا کرد. همچنین بیش از ۷۰ درصد از مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت به بیمه شدگان خدمت آنلاین ارائه می‌کنند.
مقصودی گفت: آتیه سازان حافظ در حال انجام خدماتی به منظور خروج از وضعیت تک محصولی است که شامل ارائه خدمت به روستاییان به صورت آزمایشی در استان‌های هرمزگان، خوزستان و همچنین اجرای بیمه تکمیلی اصناف است. در حال حاضر استان‌هایی مانند هرمزگان و کرمانشاه برای ارائه خدمت بیمه تکمیلی به استان‌های قبلی اضافه شده و اقدامات لازم در راستای پوشش بیمه تکمیلی در سراسر ایران اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: فعالیت‌های مهمی نیز در زمینه اجرای بیمه تکمیلی انفرادی در حال انجام است. همچنین اقدامات موثری در راستای رفع مشکلات نرم افزاری انجام شده است.