طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل
طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل

  طرح ارزیابی خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه درمحل، با توجه به شرایط کرونایی و همسو با خط‌ مشی شرکت بیمه کوثر در خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش اجرایی شد. سرانجام پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد. مسعود […]

 

طرح ارزیابی خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه درمحل، با توجه به شرایط کرونایی و همسو با خط‌ مشی شرکت بیمه کوثر در خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش اجرایی شد.
سرانجام پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد.
مسعود یوسفی حضور ارزیابان خسارت در محل اعلامی مشتری را مولفه اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه خرداد سال‌جاری، با اجرایی شدن سازوکار جدید رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، علاوه کاهش مراجعه مشتریان به شرکت، سرعت تکمیل پرونده‌ها، ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز پاسخگویی افزایش می‌یابد.
وی افزود: حادثه‌دیدگان می‌توانند هم‌زمان با اعلام خسارت از طریق شماره ۸۹۳۸۲ یا تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir درخواست حضور ارزیاب خسارت را در محل حادثه یا تعمیرگاه مدنظر ثبت و پیگیری کنند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در شرایط همه‌گیری کرونا حضور در مراکز پرداخت خسارت و خطر انتقال بیماری در ازدحام ناشی از آن نگرانی زیادی را برای هم‌وطنان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در سازوکار جدید کوشیده‌ایم کار به نحوی پیش رود که کمتر به حضور مشتریان در واحدهای خسارت نیاز باشد تا هم نگرانی‌های کرونایی مشتریان و هزینه‌های رفت‌وآمد که مانع بزرگی در این زمینه بود کاهش یابد و هم با صرفه‌جویی در زمان پاسخگویی و پرداخت خسارت از مشتریان خود که حمایت بیمه کوثر را برای روزهای سخت خود برگزیده‌اند به خوبی پشتیبانی کنیم.
بیمه دی برنده جایزه پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” شد
روابط عمومی شرکت بیمه دی در پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” موفق به کسب جایزه شد.
پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، مهدی باقریان دبیرکل جشنواره و جمع محدودی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برگزار شد، از سیدفرید میرموسوی مدیر روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بیمه دی به پاس فعالیت و بکارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای فنون و تکنیک های روابط عمومی در بخش ارتباطات بصری و خلاقیت با اهدای لوح تقدیر و جایزه، تجلیل به عمل آمد.
در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی درخصوص مسائل روز صنعت روابط عمومی به ایراد سخنرانی پرداختند.