آقای رئیسی! مراقب باشید بانک‌ها  زمینتان نزنند
آقای رئیسی! مراقب باشید بانک‌ها  زمینتان نزنند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها دولت یازدهم و دوازدهم را زمین زدند، گفت: آقای رئیسی! مراقب باشید بانک‌ها شما را زمین نزنند. حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت،گفت: قضاوت درباره هر یک از وزرای پیشنهادی دولت […]

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها دولت یازدهم و دوازدهم را زمین زدند، گفت: آقای رئیسی! مراقب باشید بانک‌ها شما را زمین نزنند.
حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت،گفت: قضاوت درباره هر یک از وزرای پیشنهادی دولت در جای خودش مطرح می شود و در مجموع باید از رئیس‌جمهور به جهت معرفی افراد جوان، مصمم و خوش فکر در کابینه تشکر کنم و از این جهت کابینه مورد قبول است.
وی با اشاره به اینکه برنامه وزرای پیشنهادی دولت، حدود یک هفته است که در جلسات متعدد با وزرای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، افزود: برنامه وزرای پیشنهادی دولت مجزا و متفرق است و هر وزیری برنامه خودش را ارائه داده است و ترکیب این برنامه ها مورد توجه قرار نگرفته است. توقع ما از دولت این بود که یک برنامه جامع و منسجم ارائه می کرد و باید هر بخش از آن را یک نفر از وزرای پیشنهادی قبول می‌کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مساله کسری بودجه جدی است و این مساله فقط مربوط به یک وزارتخانه نیست و فراوزارتخانه‌ای است و باید با هم برای رفع آن تدبیر کنیم.
حسین زاده بحرینی با بیان اینکه کسری بودجه و بی انضباطی بانک ها باعث تورم در کشور شده است، اظهار داشت: از دهه ۸۰ و با ایجاد بانک های خصوصی بی انضباطی بانک ها در کشور و تشدید تورم را شاهد بودیم که دود آن به چشم همه ما رفته است.
وی تصریح کرد: بنده در ابتدای کار ریاست جمهوری حسن روحانی به وی نامه زدم و گفتم مراقب باشید تا بانک ها شما را زمین نزنند اما بانک ها دولت یازدهم و دوازدهم را زمین زدند. آقای رئیسی! الان هم به شما می گویم که مراقب باشید بانک ها شما را زمین نزنند و باید در این زمینه برنامه‌ای داشته باشید.
وی ادامه داد: محیط زیست یکی دیگر از مشکلات جدی کشورمان است و ۸۰ درصد جنگل های ما در این ۴۰ سال نابود شده و وزرای پیشنهادی دولت باید بگویند چه برنامه ای برای احیای محیط زیست کشور دارند.