مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش با تأکید بر این که آموزش باعث تغییر نگرشها به فعالیتهای جاری و تلاش مضاعف برای بهبود فرایندها میشود، گفت: همه کارکنان باید با فراگیری آموزشهای به روز، سهم خود را در پیشبرد اهداف بانک به بهترین نحو ایفا کنند، چرا که آموزش کارکنان، ادامه مسیر حرفهای […]
مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش با تأکید بر این که آموزش باعث تغییر نگرشها به فعالیتهای جاری و تلاش مضاعف برای بهبود فرایندها میشود، گفت: همه کارکنان باید با فراگیری آموزشهای به روز، سهم خود را در پیشبرد اهداف بانک به بهترین نحو ایفا کنند، چرا که آموزش کارکنان، ادامه مسیر حرفهای بانک را تضمین می کند. علیرضا قیطاسی در دیدار با روسا و معاونان شعب شرکتکننده در دوره ارزیابی املاک و ساختمان با بیان این که بانک دی ظرفیتهای بسیار خوبی برای افزایش سهم خود در نظام بانکی دارد، اظهار کرد: توجه ویژه به آموزش، اصول نوین بازاریابی، ارائه تجربیات شعب موفق در جمع کارکنان و نیز تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان از جمله راهکارهای برجسته کردن نقش بانک دی در بازار پولی کشور است. وی همچنین با بیان این که مشتری مداری از اصول قطعی رفتاری کارکنان بانک دی است، اظهار کرد: کارکنان شعب باید در هر زمان به دنبال راهکارهای عملی برای «پرستاری از مشتری» باشند، چرا که حفظ مشتریان قدیمی و فعال در کنار جذب مشتریان جدید در کنار همدیگر اهمیت بالایی دارد
مدیرعامل بانک دی گسترش دامنه دوره های آموزشی به همه بخش های صف و ستاد را خواستار شد و اظهار کرد: جذب منابع، پیدا کردن بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین به مشتریان، در گروی آموزش کارکنان است و بانک دی در این زمینه، پیشرو است. مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد روسا و معاونین شعب در دوره آموزشی ، از عملکرد ویژه شعب بندرعباس و بابل که موفقیت چشمگیری در جذب منابع داشته اند، قدردانی کرد و خواستار فعالیت بیشتر شعب بانک دی در این زمینه شد در این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، اعلام کرد که طی یک سال گذشته، تعداد دوره های آموزشی برگزار شده توسط این اداره نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. روسا و معاونان شعب حاضر در این جلسه نیز در حضور مدیرعامل، مسائلی از جمله لزوم توزیع مناسب ابزارهای بانکداری الکترونیک، توزیع کارانه متناسب با کارکرد کارکنان، کم شدن فاصله شعب و ستاد، پیگیری مستمر امور مطرح شده توسط کارکنان صف در ستاد و فراهم شدن زمینه های استفاده از روش های نوین بازاریابی را مطرح کردند