آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و نواختن زنگ مهر، ایثار و شهادت در دبستان پسرانه بدر نوبت عصر
آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و نواختن زنگ مهر، ایثار و شهادت در دبستان پسرانه بدر نوبت عصر
آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و نواختن زنگ مهر، ایثار و شهادت در دبستان پسرانه بدر در نوبت عصر با حضور مرتضی نظرنژاد رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷، مرتضی محمدیان معاونت پرورشی و تربیت بدنی، رضا قدسی مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی، حمید زنگنه کارشناس مسئول اردویی و سازمان دانش آموزی و معصومه ربانی نیا کارشناس امور شاهد و ایثارگران، خبرنگاران خبرگزاری شهرآرا، آرمان امروز و شبستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران اجرا گردید سپس مریم جمال زاده مقدم مدیریت دبستان پسرانه بدر ضمن عرض خیرمقدم خدمت مهندس نظرنژاد و هیئت همراه گفت: بهار تعلیم و تربیت و آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و با کمک اداره آموزش و‌ پرورش ناحیه ۷ و اولیای همیشه همراه توانستیم پروژه مهر برای سال تحصیلی  جدید رقم بزنیم. 

نظرنژاد، در مراسم آیین بازگشایی مدارس در دبستان بدر گفت: بهار تعلیم و تربیت و دانش افزایی را خدمت شما دانش آموزان عزیز همکاران خوبم‌ تبریک عرض می کنم؛ بعد از سه ماه استراحت، بازی و دور از مدرسه هم‌ اکنون در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستیم تا باری دیگر، سال تحصیلی جدید را با انرژی و پر توان شروع کنیم.

وی، گفت: هفته دفاع مقدس، مقارن با بازگشایی مدارس هست تا ما یادمان باشد در امنیت بتوانیم درس بخوانیم و شما دانش آموزان عزیز بتوانید آینده سازان کشور عزیزمان باشید. ان شاءالله همه ی ما قدر این لحظات را بدانیم و از لحظه لحظه ای که درس می‌خوانید و پدران و مادران برای شما زحمت می کشند، بیشترین استفاده را ببرید تا شما دانش آموزان عزیز نخبگان آینده ما باشید و پرچم ایران را با کمک شما دانش آموزان عزیز و آینده سازان کشورمان بالاتر ببریم.

ایشان در سخنان پایانی خود، خاطرنشان کرد:
آخرین دعای من، هم برای شما دانش آموزان‌ عزیز و‌ هم همکاران خوبم این است ان شاءالله که ما و همکارانمان بتوانیم سربازان خوبی برای امام زمان (عج) باشیم تا بتوانیم شما دانش‌آموزان عزیز را، سربازان خوبی برای امام زمان (عج) تربیت کنیم.

  • نویسنده : زهره وحیدی