انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به دور دوم کشیده شد
انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به دور دوم کشیده شد
دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت گفت: انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی به علت حد نصاب نرسیدن رای دهندگان به دور دوم کشیده شد.

غلامعلی مهدوی، دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه بازار و تجارت خبرگزاری صدا و سیما گفت: دومین دوره انتخابات سراسری اتحادیه کسب و کار‌های مجازی، بعد از دو سال تعویق، امروز برگزار شد، اما به علت حد نصاب نرسیدن رای دهندگان به دور دوم کشیده شد.

وی در ادامه افزود: در این انتخابات ۴۶ نفر نامزد کرسی هیئت مدیره و ۵ نفر نامزد بازرسی اتحادیه برای یک دوره چهارساله بودند.

مهدوی تصریح کرد: برای شرکت در این انتخابات بیش از ۷ هزار نفر واجد شرایط برآورد شده بودند که این افراد، صاحبان کسب و کار‌های مجازی‌اند و به صورت رسمی از اتحادیه جواز فعالیت اخذ کرده‌اند و منحل نشدن و پابرجا ماندن اتحادیه کسب و کار‌های مجازی مستلزم ثبت حدود ۲۳۰۰ رای از سراسر کشور بود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت تاکید کرد: اعضای انجمن و فعالان این حوزه از واجدان شرایط می‌خواهند تا جهت جلوگیری از انحلال اتحادیه در دور بعدی انتخابات که دو هفته آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور بیابند.

وی یادآور شد: علاوه بر شهر تهران، انتخابات در سایر شهر‌ها به صورت مراجعه حضوری و با احراز هویت الکترونیکی در ادارات صمت مراکز استان‌ها پیگیری شده است.