اولتیماتوم مدیرعامل گل گهر به قلعه‌نویی
اولتیماتوم مدیرعامل گل گهر به قلعه‌نویی

گل گهر که با ۲۱ امتیاز( با احتساب رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم) در رده هشتم جدول قرار دارد، در جام حذفی هم با نتیجه ۱-۳ به نساجی باخت تا شانس از دست دادن سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی را از دست داده باشد. اتفاقی که واکنش مدیرعامل این باشگاه […]

گل گهر که با ۲۱ امتیاز( با احتساب رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم) در رده هشتم جدول قرار دارد، در جام حذفی هم با نتیجه ۱-۳ به نساجی باخت تا شانس از دست دادن سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی را از دست داده باشد.
اتفاقی که واکنش مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشته و محمد اسنفدیارپور که پیش از این در برابر شایعات از سرمربی تیمش حمایت کرده بود، حالا با لحنی متفاوت درباره ادامه همکاری با قلعه‌نویی صحبت کرده و به نوعی به سرمربی سرشناس تیمش اولتیماتوم داده است.
او در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا به همکاری‌شان با امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهند، گفته است: «به‌ هر حال تیم در نیم‌فصل نتایج خوبی گرفت و چه بسا اگر این مسائل را برای گل‌گهر به‌ وجود نیاورده بودند، می‌توانستیم قهرمانی نیم فصل را به‌دست آوریم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب و خاطره حذف از جام‌ حذفی را از ذهن هواداران‌مان پاک کنیم. توقعات ما از کادرفنی مشخص است و قطعاً ادامه همکاری ما منوط به برآورده کردن این توقعات که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود.»
این اولتیماتوم، قطعا کار امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در ادامه لیگ را سخت‌تر خواهد کرد چرا که با توجه به امکانات گل گهر و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد، احتمالا مدیران باشگاه سیرجانی از سرمربی تیمشان، انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند.