اکران «تردست» بزودی بر روی سکوی تئاتر
اکران «تردست» بزودی بر روی سکوی تئاتر
میثم عباسی از اکران «تردست» بزودی بر روی سکوی تئاتر خبر داد.

به گزارش جمله آنلاین، میثم عباسی ‎تهیه کننده و کارگردان نمایشنامه خوانی تردست در گفت و گو با خبرنگار ما، از اجرای عمومی نمایش «تردست» در روز هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این نمایشنامه سال ها پیش به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی و نقش آفرینی مرحوم علی سلیمانی به روی صحنه رفت و ما در صدد آن شدیم پس از سال ها این نمایشنامه خوانی را اجرا نماییم.

وی افزود: ‎«تردست»پس از سالها که با نقش آفرینی مرحوم علی سلیمانی اجرا شد باری دیگر برای عموم نمایشنامه‌ خوانی می‌ شود.

تهیه کننده و کارگردان این نمایشنامه خوانی در ادامه خاطرنشان کرد: ‎این نمایشنامه ماجرای تردستی است که در دوران جنگ اتفاقات جالبی برای خودش و گردانی که در آن حضور دارد، رخ می دهد.

‎وی در ادامه با بیان اینکه این نمایشنامه خوانی را عهده دار هستم، اظهار کرد: در حال حاضر عدم استقبال سرمایه گذاران برای همکاری در نمایش های معنا گرا باعث شده که این آثار مهم مغفول بماند فلذا هم تئاتر هم سینما به سمت کمدی رفته و مخاطب جذب آثاری می شوند که مایه طنز در آن بسیار باشد ولو اینکه امیدواریم پس از این اجرا با تجربه ای جدید در اجرای صحنه خود را به چالش بکشم.

‎عباسی در پایان به دیگر فعالیت هایش اشاره و گفت: در راستای کارهای کوتاهش که چندین فیلم کوتاه با مضمون شهدا بود قصد دارد اولین فیلم بلند خود را کلید بزند و در حال تحقیق و پایان یافتن فیلمنامه که در زمینه ملودرام و اجتماعی است می باشد و پیش تولید آن اغاز خواهد شد .

به گزارش جمله آنلاین؛ در نمایشنامه‌ خوانی «تردست» به ترتیب؛ داریوش نوبهاری، بابک نوری، فرهاد بشارتی، مختار سائقی، رامین پرچمی، مبین رستگار، مجتبی طباطبایی، مهدی شریعتی، هانیه موسوی و مهدی وزیر مقدم حد به ایفای نقش می‌ پردازند.

گفتنی است سایر عوامل این نمایشنامه خوانی از جمله؛ مجری طرح: مونا نجفی ،مدیراجرایی: محمد نیکبخت، سرپرست گروه کارگردانی: مهدی شریعتی، مدیر تولید و مدیر پروژه: حسین یعقوبی، دستیار تهیه: لیلا زارعی، دستیار اول کارگردان: نیلوفر آقاپور، مدیر برنامه ریزی: مهسا اسماعیلی، منشی صحنه: صبا سادات هاشمی، مدیر صحنه: مریم آقاصادقی، مدیر روابط عمومی: گیتی شاکری، مدیر هماهنگی: مهتاب رضایی، مدیر نور و صدا: الهه عبدالهی، طراح گریم: نوشین خلج، طراح صحنه: مسعود سلطانی، طراح لباس: الناز خوش، طراح پوستر و لوگو تایپ: نیما مختاری، عکاس: سعید سعیدی، دستیار تولید: آنا محمدزاده رضایی، دستیار لباس: پروانه عابدین پور و همچنین فرزانه حسنی مدیریت رسانه و اطلاع رسانی را عهده دار می باشد.

شایان ذکر است ‎نمایشنامه‌ خوانی «تردست» روز شنبه ۷ مهر ماه ‎همزمان با هفته دفاع مقدس و از ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ پردیس تاتر شهرزاد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

  • نویسنده : فرزانه حسنی