بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی متوقف شد
بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی متوقف شد

کار بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی که از مهرماه سالجاری آغاز شده بود بنا بر دلایلی متوقف شده است تا مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد تصمیم بگیرد. کمپ مرحوم ناصر حجازی که وضعیت مناسبی نداشت از مهرماه سالجاری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت تا ضمن بازسازی، در برخی بخش ها توسعه یابد که […]

کار بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی که از مهرماه سالجاری آغاز شده بود بنا بر دلایلی متوقف شده است تا مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد تصمیم بگیرد.
کمپ مرحوم ناصر حجازی که وضعیت مناسبی نداشت از مهرماه سالجاری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت تا ضمن بازسازی، در برخی بخش ها توسعه یابد که تاکنون حدود ۷۰ درصد کار پیش رفته و بخش های مهم و حرفه ای به آن اضافه شده است.
با وجود پیشرفت خوبی که در بازسازی و تکمیل این کمپ صورت گرفته بود و یک زمین چمن مصنوعی جدید به این مجموعه اضافه شده است و سالن همایش ها و … نیز در نظر گرفته شده اما بنا بر دلایلی این روند متوقف شده است.
مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال باید در این مورد تصمیم بگیرد و با افرادی که مانع از پیشرفت این کار می شوند برخورد کند تا این کمپ تکمیل و در اختیار باشگاه قرار گیرد.
وضعیت مصدومیت آزمون به کجا رسید؟
سرمربی زنیت آخرین وضعیت مصدومیت ستاره ایرانی اش را اعلام کرد.
سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت روسیه در بازی هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی خوش درخشید و موفق یک گل برای تیمش به ثمر برساند. این بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا زنیت راهی لیگ اروپا شود.
آزمون در این بازی در دقایق پایانی مصدوم شد و مجبور به ترک زمین بازی شد. زنیت فردا(یکشنبه) در لیگ روسیه با دینامو مسکو بازی دارد.
در همین رابطه سیماک سرمربی زنیت درباره آخرین وضعیت مصدومیت ستاره ایرانی، گفت: ما در بازی آخرمان مقابل چلسی آزمون و ویندل را به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج کردیم. هر دو این بازیکنان الان مشکلاتی دارند.
وی افزود: ما منتظر هستیم وضعیت آنها تا فردا چه می شود. به همین خاطر فردا درباره حضور یا غیبتشان مقابل دینامو مسکو تصمیم گیری می کنیم.
کرار ۱۲۰۰ روز منتظر این لحظه بود!
هافبک کهنه‌کار عراقی موفق شد گلی تماشایی را در مسجدسلیمان برای تیمش به ثمر برساند.
کرار جاسم هافبک عراقی که با حضور فراز کمالوند در نفت مسجدسلیمان و به درخواست او جذب شد، بعد از نمایش کم‌فروغ در هفته‌های ابتدایی فصل و سپس دوری از ترکیب، روز گذشته بعد از سه مسابقه مجدداً برای نفت به میدان رفت و این‌بار نمایشی متفاوت از همیشه داشت.
کرار که یک هافبک خلاق، بازیساز و البته گلزن شناخته می‌شود، توانست در جدال با ذوب‌آهن از تجربه بالای خود استفاده کند و به طلسم ۳ بازی پیاپی گل نزدن نفتی‌ها پایان داد و از روی ضربه ایستگاهی موفق شد به شکلی تماشایی دروازه ذوبی‌ها را فرو بریزد تا این‌چنین در بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران موفق به گلزنی شود.
آخرین‌بار این هافبک عراقی در فوتبال ایران در مردادماه ۱۳۹۷ در لیگ هجدهم توانسته بود گل بزند؛ زمانی‌که کرار جاسم پیراهن صنعت نفت آبادان را به تن می‌کرد و در آن‌جا هم شاگرد کمالوند بود و در هفته چهارم موفق شد به استقلال خوزستان گل بزند و حالا بعد از ۱۲۱۱ روز، روز گذشته کرار در مسجدسلیمان موفق به گلزنی دوباره در فوتبال ایران شد.
بی تردید نفتی ها حساب ویژه ای روی درخشش کرار جاسم در بازی های خود باز کرده اند. این هافبک عراقی امیدوار است در بازی های بعدی نیز برای تیمش مثمرثمر باشد.
جام حذفی تا عید نوروز به نیمه نهایی می رسد
رقابت های جام حذفی فوتبال تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ به مرحله نیمه نهایی می رسد.
مسابقات جام حذفی فوتبال از مرحله یک شانزدهم نهایی قرعه کشی شده و قرار است بازی های این مرحله با حضور تیم های لیگ برتری طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه برگزار شود
بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی را نیز تا قبل نوروز ۱۴۰۱ برگزار شود و ۴ تیم برتر مسابقات مشخص شوند.
سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این خصوص گفته است: نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از عید مرحله یک هشتم و شاید مرحله یک چهارم را برگزار کنیم و مرحله نیمه نهایی و فینال هم بعد از عید انجام شود.
وی افزود: این موضوع به قرعه‌کشی و وضعیت تیم‌های صعودکننده از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌‌پوش بستگی دارد.
آخرین وضعیت تماشاگران در هفته دهم لیگ برتر
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید هنوز درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه ها ابلاغی انجام نشده است.
بعد از ورود تماشاگران فوتبال به ورزشگاه آزادی به صورت آزمایشی برای دو بازی استقلال و پرسپولیس، امیدواری هایی جهت بازگشت تماشاگران برای همه مسابقات به وجود آمد اما این مساله هنوز محقق نشده است.
در این شرایط هر هفته شایعاتی درباره ورود تماشاگران شنیده می شود اما رنگ واقعیت به خود نمی گیرد. حالا برای هفته دهم لیگ برتر هم این مساله وجود دارد اما سازمان لیگ هنوز دستوری از وزارت بهداشت برای آزاد کردن ورود تماشاگران دریافت نکرده است.
سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو در این خصوص گفت:تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده، خوشبختانه با وجود صحبت‌های انجام‌شده پالس‌های مثبتی دریافت کرده‌ایم، اما تاکنون دستورالعملی دریافت نکرده‌ایم.
وی افزود: تا زمانی که دستورالعملی به ما ابلاغ نشود نمی‌دانیم چه چیزی را باید اجرا کنیم. در این دستورالعمل‌ها برخی مقتضیات و شیوه‌نامه‌ها قید شده و ابتدا باید آن را دریافت و به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم. هر زمانی شیوه‌نامه‌ها را دریافت کنیم، آماده خدمت هستیم.