بانک‌ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند
بانک‌ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و سال‌هاست با تحریم‌های ظالمانه دست به گریبان است. برای اینکه بتوانیم دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود شکست دهیم، باید بیش از گذشته به سمت ارزش‌آفرینی، گروه‌سازی و هم‌افزایی در نظام اقتصادی حرکت کنیم. دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست مشترک […]

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و سال‌هاست با تحریم‌های ظالمانه دست به گریبان است. برای اینکه بتوانیم دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود شکست دهیم، باید بیش از گذشته به سمت ارزش‌آفرینی، گروه‌سازی و هم‌افزایی در نظام اقتصادی حرکت کنیم.
دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک رفاه کارگران، با بیان این مطلب افزود: بانک ها باید در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار گیرند و در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای به منظور حفظ استقلال اقتصادی کشور، باید اقدامات در راستای ارزش‌آفرینی توسعه پیدا کند و حمایت‌ها از تولید ملی افزایش پیدا کند. وی به ضرورت خروج بانک‌ها از بنگاه ‌داری اشاره کرد و گفت: بانک رفاه کارگران هیچ‌گاه علاقه‌ای به بنگاه‌داری نداشته است و اگر در گذشته نیز به‌واسطه برخی تکالیف حضور مختصری در بخش سهام‌داری تعدادی از شرکت‌ها داشته است، در سال‌های اخیر و در راستای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با جدیت تمام، به سمت فروش این سهام حرکت کرده‌ایم. دکتر للـه‌گانی از کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به عنوان صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان بانک رفاه کارگران نام برد و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و سرویس‌دهی مناسب به آنان تاکید کرد و گفت: بر پایه رویکرد “مشتری‌محوری” باید خدمات بانک رفاه به مشتریان به ویژه این عزیزان به شکل روزافزونی توسعه پیدا کند. وی در پایان گفت: بانک رفاه در سال گذشته به‌واسطه توسعه اقدامات و خدمات خود موفق شد در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور رتبه ۱۱ و در بین بانک‌ها رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و امیدواریم اقدامات توسعه‌ای سال جاری منجر به بهبود این مهم در رتبه‌بندی ۱۴۰۱ شود.