مدیرعامل بانک سینا در بازدید از ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا( تفاس)، بر لزوم بهره مندی از دانش بومی و نظر متخصصان داخلی در اجرای طرح های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد. دکتر ایمانی ضمن تاکید بر بهره گیری از تجربیات و ظرفیت های شرکت […]
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا( تفاس)، بر لزوم بهره مندی از دانش بومی و نظر متخصصان داخلی در اجرای طرح های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.
دکتر ایمانی ضمن تاکید بر بهره گیری از تجربیات و ظرفیت های شرکت تفاس در حوزه IT گفت: بانک سینا خواستار استفاده از زیرساخت ها و بسترهای روز حوزه فناوری اطلاعات در جهت تامین رضایت مشتریان، با بهره گیری از دانش بومی و نظر متخصصان آگاه و توانمند داخلی است تا نیازهای امروزه بانکداری نوین را محقق سازد.
وی لزوم تمرکز بر پروژه های بانکداری نوین را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: رویکرد بانک سینا به مقوله بانکداری الکترونیک جدی است و در این راستا برنامه های مهمی را به منظور ارائه خدمات بهینه و نوآورانه مبتنی بر نیاز مشتریان در دستور کار دارد. دکتر ایمانی با بیان اینکه شرکت تفاس با تکیه بر نیروی خلاق و کارآمد، بازوی اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سینا محسوب می شود، گفت: بانکداری دیجیتال افقی روشن در جهت انجام اقدامات نوآورانه و تولید محصولات فناوری اطلاعات بانکی است و این امر با توان شرکت تفاس در بانک سینا اجرا می شود. بدره مدیر عامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا هم ضمن تشکر از حضور دکتر ایمانی در شرکت تفاس، ضمن تشریح پروژه ها و برنامه های آتی، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد. گفتنی است ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا( تفاس) با هدف بهره مندی از فضای بیشتر و مطلوبتر، در منطقه کامرانیه تهران به بهره برداری رسید. در جریان این بازدید، آقایان هادی نائب رئیس هیات مدیره، آقابابائی عضو هیات مدیره، نراقیان معاون فناوری اطلاعات، رستمی معاون برنامه ریزی و شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نیز حضور داشتند.
از بانک ملی ایران به عنوان “واحد برترمشتری مدار” تقدیر شد
بانک ملی ایران در دومین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور به پاس کسب رضایتمندی و تکریم مشتریان به عنوان واحد برتر مشتری مدار کشور انتخاب و با اعطای لوح زرین سپاس از اقدامات بانک، تقدیر شد.
این جشنواره که با حضور مقامات عالی دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان برتر و مدیران بنگاههای اقتصادی برگزار شد، این بانک براساس نظر و رای هیات داوران و ارزیابیهای تخصصی انجام شده، با توجه به رعایت اصل مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی همچون سامانه های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان یکی از صد سازمان و مجموعه برتر مشتریمدار در کشور انتخاب و در ادامه لوح برتر و زرین سپاس این جشنواره را به خود اختصاص داد.
بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان با حضور در این مراسم به نمایندگی از دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران لوح زرین سپاس این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا و ایجاد فرصتهای رونق اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در بخشی از این لوح سپاس خطاب به مدیرعامل بانک ملی ایران آمده است:
« توانمندی و نبوغ بی بدیل مدیران سرافراز کشور همیشه سرآمد ملت های دیگر بوده که همواره توانسته اند در عرصه های مختلف استعدادهای خارق العاده خود را به منصه ظهور رسانند. در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه ی خود در عرصه کسب و کار و تجارت، با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده اید تقدیر و قدردانی نموده و این لوح زرین به پاس مشتری مداری حضرت عالی و حضور مجموعه ی محترمتان در دومین جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار ۱۴۰۰ تقدیم می گردد.»
رونمایی از دامدار کارت بانک کشاورزی
آیین رونمایی از دامدار کارت بانک کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، روز شنبه ٢٧ آذرماه سال جاری در محل این وزارتخانه برگزار شد.
در این مراسم که معاونان وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل این بانک نیز حضور داشتند، سید جواد ساداتی نژاد گفت:این کارت به دامداران برای تامین سرمایه در گردش کمک میکند تا بتوانند از طریق آن نهادههای دامی مورد نظر خود را خریداری کنند. وی بابیان اینکه سرانه تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳۰۰هزار تومان و برای دام سنگین ۷۰۰هزارتومان تعیین شده است افزود: در تلاشیم میزان اعتبار آن را افزایش دهیم.
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی نیز گفت: دامدار کارت با هدف کمک به نقدینگی دامداران برای تهیه علوفه دام داشتی طراحی شده و بر اساس رهنمود وزیر جهاد کشاورزی و همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در این مرحله ۲ هزارمیلیارد تومان با نرخ ترجیهی ۱۱ درصد در قالب کارت تأمین نهاده های دامی پرداخت خواهد شد.
خدار حمی به اقدام مشابه این بانک در سال گذشته و صدور کشاورزکارت اشاره و خاطر نشان کرد:در قالب کشاورز کارت۸۵۰میلیارد تومان با نرخ ترجیهی در اختیار زارعین قرار گرفت. مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه دامداران روستایی و عشایری که به بانک معرفی می شوند میتوانند متناسب با دامی که در اختیار دارند ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کمترین تشریفات و در کوتاه ترین زمان دریافت کنند، ابراز امیدواری کرد:این اقدام به گره گشایی از مشکلات دامداران کمک کند.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در اجرای برنامه های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهادهای دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی،دامدار کارت را در اختیار دامداران قرار می دهد.