با گلزنی به تیم سابق آمار گادوین تکرار می‌شود فصل خوب منشا با چند گل به پایان می‌رسد؟
با گلزنی به تیم سابق آمار گادوین تکرار می‌شود فصل خوب منشا با چند گل به پایان می‌رسد؟

گادوین منشا تلاش می‌کند با گلزنی در هفته آخر لیگ بیست و یکم به آمار گلزنی خود با پیراهن پیکان برسد. به گزارش «ورزش سه»، منشا در سال‌های اخیر شهرت خوبی در فوتبال ایران پیدا کرده و با یاد گرفتن زبان فارسی و فرهنگ ایرانی راحت‌تر از پس بازی در لیگ برتر برآمده است. او […]

گادوین منشا تلاش می‌کند با گلزنی در هفته آخر لیگ بیست و یکم به آمار گلزنی خود با پیراهن پیکان برسد.
به گزارش «ورزش سه»، منشا در سال‌های اخیر شهرت خوبی در فوتبال ایران پیدا کرده و با یاد گرفتن زبان فارسی و فرهنگ ایرانی راحت‌تر از پس بازی در لیگ برتر برآمده است. او امسال پیراهن پنجمین تیم ایرانی خود را به تن کرد.
منشا با درخشش در پیکان و به ثمر رساندن پانزده گل نظر برانکو را به خود جلب کرد. در آن سال از این مهاجم نیجریه‌ای به عنوان مهم‌ترین انتقال لیگ یاد می‌شد و در مورد تشکیل زوج مخوف طارمی-منشا صحبت‌های زیادی به میان آمد اما او آنطور که باید نتوانست در تیم برانکو بدرخشد و پس از دوسال حضور، ۶۴ بازی و ۱۴ گل در لیست مازاد مرد کروات جای گرفت تا پروژه یاغی شدن او استارت بخورد.
یاغی شدن منشا نیز جواب نداد و او با وجود این انتقال پرسر و صدا در ۱۲ بازی برای استقلال تنها یک گل زد و در دربی مقابل هم‌تیمی‌های سابقش کاری از پیش نبرد تا فوتبال ایران را در شرایط بدی ترک کند.
منشا پس از یک فصل ناموفق در عجمان با پیراهن گل‌گهر به لیگ ایران بازگشت و توانست ۱۲ گل به ثمر برساند. او فوتبال خود را در کرمان و این بار با مس ادامه داد و یک فصل بسیار موفق را زیر نظر محمد ربیعی پشت سر گذاشت.
منشا که تقریبا آقای گل شدنش قطعی شده درحالی که تا الان ۱۴ گل به ثمر رسانده تلاش می‌کند فصل را با گلزنی به اتمام برساند. او در دیدار نهایی مقابل تیم سابق خود، پیکان به میدان می‌رود و با غیبت سامان فلاح، مدافع تاثیرگذار خودروسازان می‌تواند کار راحت‌تری داشته باشد.
منشا تلاش می‌کند با گلزنی به پیکان به آمار ۱۵ گل زده خود در این تیم برسد و باید دید مانند آن سال و البته این بار در ۳۲سالگی می‌تواند بازهم انتقال بزرگی را در تابستان رقم بزند یا قراردادش را تمدید خواهد کرد.

با قرارداد سه ساله؛
علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوست
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پیشین تیم بواویشتا و آنتورپ به پرسپولیس پیوست.
به گزارش “ورزش سه”، در حالی‌که سرخ‌پوشان پیش‌تر با مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم شنژن برای عقد قرارداد به توافق رسیده بودند، یک روز پس از پیروزی بر شهرخودرو با علیرضا بیرانوند نیز به توافق رسیدند تا او پیراهن شماره یک پرسپولیس برای فصل آینده را در اختیار بگیرد.
در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون انتقال بیرانوند به پرسپولیس وجود داشت و در شرایطی که هنوز یک بازی تا پایان فصل باقی مانده، مدیران این باشگاه توانستند نظر گلر ملی‌پوش را برای پیوستن به این تیم جلب کنند.
بیرانوند پیش از این چهار فصل از لیگ شانزدهم تا پایان لیگ نوزدهم پیراهن پرسپولیس را برتن داشت و روزهای خوبی را با کسب چهار قهرمانی لیگ برتر، با این تیم تجربه کرد.
نکته مهم درباره انتقال بیرانوند اینکه او هنوز با باشگاه آنتورپ قرارداد داشت اما تمایل باشگاه بلژیکی به جدایی وی باعث شد تا پرسپولیس بدون مشکل این انتقال را نهایی کند.
علیرضا بیرانوند در دوره اول بازی برای پرسپولیس نیز خیلی زود قراردادش را نهایی کرد و این بار هم به یکی از نخستین انتقال‌های فصل جدید تبدیل شد.
نکته جالب اینکه پرسپولیس حامد لک و احمد گوهری را نیز در خط دروازه در اختیار دارد و حالا با پیوستن بیرانوند باید دید که این دو چه سرنوشتی را خواهند داشت. گوهری و لک تا پایان لیگ بیست و دوم تحت قرارداد پرسپولیس هستند.
این انتقال در حالی نهایی شده که باشگاه پرسپولیس ترجیح می‌دهد تا پایان فصل حضور او را اعلام نکند و پس از بازی با فجرسپاسی، رونمایی از وی انجام خواهد شد.

پیولی به استقلال: آفرین! آفرین!
استفانو پیولی سرمربی میلان ایتالیا با ارسال ویدئویی، قهرمانی استقلال در لیگ برتر را تبریک گفت.
هواداران استقلال و میلان در ایران فصل شیرین و فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتند. آبی های پایتخت پس از ۹ سال و روسونری نیز بعد از ۱۱ سال در لیگ های ایران و ایتالیا جام قهرمانی را بالای سر بردند تا به سالها انتظار هواداران خود برای کسب جام پایان دهند.
استقلالی ها که روی نیمکت خود از حضور یک مربی ایتالیایی به نام گابریله پین بهره می برند، امسال توانستند به دوران سالها دوری از کسب جام پایان دهند و در ایتالیا نیز یکی از دوستان پین دست به کار بزرگی زد و میلان را بعد از مدت ها به قهرمانی اسکودتو رساند.
استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان که با گابریله پین دستیار فرهاد مجیدی دوستی قدیمی دارد، با ارسال ویدیویی غیرمنتظره، قهرمانی آبی پوشان پایتخت را به این مربی ایتالیایی، کادرفنی و بازیکنان استقلال تبریک گفت.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در توضیح این ویدئو نوشته است: آقای استفانو پیولی سرمربی میلان ایتالیا که توانست این تیم را امسال و پس از ۱۱ سال به‌عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا برساند، با ارسال ویدئویی برای گابریله پین، قهرمانی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر را به بازیکنان و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تبریک گفت.
پیولی در این ویدیو گفت: سلام به همه مخصوصا شما بازیکنان استقلال. قهرمانیتان در لیگ را تبریک می گویم. آفرین، آفرین. همچنین به طور ویژه به سرمربی فرهاد تبریک می گویم. همه ما (میلان و استقلال) در حال سپری کردن یک تجربه شیرین و موفق هستیم. پس جشن بگیرید که تا می شود باید از آن لذت برد.