برندها برای توسعه در بازار باید در معرض دید باشند
برندها برای توسعه در بازار باید در معرض دید باشند
شانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی صنعت مالی ایران به عنوان بزرگترین و با سابقه‌ ترین رویداد حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی کشور در دو دهه اخیر، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران درحالی آغاز به کار کرد که شرکت بیمه کوثر در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای حضور سبزی داشت.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی صنعت مالی ایران به عنوان بزرگترین و با سابقه‌ ترین رویداد حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی کشور در دو دهه اخیر، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران درحالی آغاز به کار کرد که شرکت بیمه کوثر در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای حضور سبزی داشت. به همین منظور گفتگویی با ابوالفضل آقادادی مدیرعامل این شرکت انجام دادیم که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

آقادادی در ابتدا با اشاره به اینکه هر شرکت و برندی برای رشد و توسعه در بازار باید در معرض دید قرار بگیرد و مشتریان خود را جذب کند افزود: توسعه برند یک فرایند بلند مدت است و همچنین یک سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می شود و اگر برندی بتواند شهرت و هویت خود را در ذهن مخاطبین حک کند و اعتبار لازم را به‌ دست بیاورد، بزرگ‌ ترین پتانسیل ممکن برای رشد را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب، آن برند می‌تواند به هر برنامه هدفمندی در بازار دست پیدا کند؛ درست مثل کاری که برندهای بزرگ جهان انجام داده‌اند و دیگر مرزی برای آن‌ها در‌ بازار بین‌الملل معنا ندارد.

مدیرعامل بیمه کوثر، درخصوص اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی درکشور خاطر نشان کرد: شرکت بیمه کوثر نیز مانند دیگر شرکت‌های بیمه حضور فعالی دارد و ما در شانزدهمین دوره از این نمایشگاه توانستیم بدون واسطه با شرکت های مرتبط در صنعت مالی و مشتریان خود ارتباط موثری برقرار کنیم.

وی در ادامه گفت: ارائه توانمندی­های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی از برنامه های بیمه کوثر در این نمایشگاه است و همکاران ما در بیمه کوثر علاوه بر اطلاع رسانی و معرفی جدیدترین خدمات بیمه‌ای این شرکت، به سئوالات بازدیدکنندگان پاسخ می­‌دهند.

وی با اعلام این مطلب که ادامه حیات صنعت بیمه مانند سایر صنایع دیگر تحت تاثیر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه است، ادامه داد: با وجود موانع موجود و مشکلات در صنعت بیمه که بخشی از آن برگرفته از وضعیت اقتصادی است بیمه کوثر توانست در ۴ماهه امسال به سود قابل توجهی برسد که این موضوع نشان از فعال و پویا بودن این برند است.

مدیر عامل بیمه کوثر سپس میزان فروش این شرکت تا تیر ماه سال جاری را مبلغی بالغ بر ۷۹هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: فروش شرکت بیمه کوثر در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با ۱۱۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۷۹ هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال رسید. مدیریت ریسک ، توجه به شاخص‌های مدیریت فروش و خسارت، آموزش‌های موثر و ارائه خدمات برخط راه های رسیدن به موقفیت‌های بیشتر در این راه است.